printlogo


کد خبر: 189256تاریخ: 1396/12/6 00:00
اخبار

توسط دفاتر استانی آستان قدس رضوی انجام شد
سازماندهی70 هزار خادمیار برای خدمت به محرومان
آستان قدس رضوی در هر استان تنها یک دفتر برای شناسایی محرومان و مستضعفان و نیز سازماندهی خیران و خادمیاران تخصصی به منظور ارائه خدمات داوطلبانه به محرومان در همان استان راه‌اندازی کرده است. علی‌اکبر عصارنیا، مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی با بیان این مطلب گفت: بر اساس راهبرد آستان قدس رضوی مبنی بر توسعه مفاهیم خدمت، خادم و مخدوم، زمینه خدمت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف فراهم شده است.  عصارنیا گفت: در قالب طرحی، خادمیاران رضوی علاوه بر خدمت در حرم مطهر، بخشی از ماموریت خود را به صورت داوطلبانه به محرومان و مستضعفان در منطقه محل سکونت ارائه خدمت می‌کنند. وی افزود: بر اساس این طرح، در هر استان یک دفتر تاسیس و شروع به فعالیت کرده است که مهم‌ترین فعالیت این دفاتر، شناسایی محرومان و مستضعفان به منظور ارائه خدماتی نظیر اعزام زائراولی‌ها به مشهد مقدس با همکاری سایر نهادهای دولتی و غیردولتی و نیز ثبت‌نام و گزینش خادمیاران رضوی و سازماندهی آنان در قالب گروه‌های تخصصی برای ارائه خدمت به مردم محروم همان استان است. عصارنیا تاکید کرد: تاکنون حدود 70 هزار خادمیار توسط این دفاتر شناسایی و جذب و جهت ارائه خدمات تخصصی به مردم محروم همان منطقه سازماندهی شده‌اند.

برجام منفعتی برای ملت نداشت
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه برنامه موشکی ما قابل مذاکره با هیچ کشوری نیست، گفت: برجام منفعتی برای ملت به همراه نداشت که امروز مذاکرات موشکی برای مردم سودبخش باشد. علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با رسا، با تاکید بر اینکه برنامه موشکی ما قابل مذاکره با هیچ کشوری نیست، گفت: برجام منفعتی برای ملت به همراه نداشت که امروز مذاکرات موشکی برای مردم سودبخش باشد، بنابراین دولت و نمایندگان مجلس به دنبال مذاکرات جدید نخواهند بود. وی افزود: امروز نه‌تنها مذاکرات به نقطه روشنی نرسیده و انتظارات از برجام که شامل رشد اقتصادی و رفع تحریم‌ها بود محقق نشده، بلکه کنگره و ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال و امضا کردند و این نشان از نقض آشکار و صریح برجام دارد. عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه تقویت توان موشکی از مؤلفه‌های اقتدار و قدرت ایران در جهت دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر تهدید مستقیم دشمنان به شمار می‌رود، بیان داشت: بر سر منافع ملی و برنامه‌های موشکی خودمان نه‌تنها با کسی مذاکره نخواهیم کرد بلکه اجازه چنین مذاکره‌ای را نیز نخواهیم داد.

بعد از تاراج بیت‌المال توسط مدیران دوتابعیتی صورت گرفت
تاراج اموال و سرمایه‌‌های مردم توسط کلاهبرداران دوتابعیتی
بعد از متواری شدن مدیران و مسؤولان دوتابعیتی و تاراج بیت‌المال توسط آنها، حالا نوبت به کلاهبرداران دوتابعیتی رسیده که نقشه تاراج اموال و دارایی مردم را طرح‌‌ریزی کرده‌اند. به گزارش راه دانا، جمعی از سرمایه‌گذاران در برخی مجتمع‌‌های گردشگری در نامه‌ای موارد مهمی را درباره شیوه جدید کلاهبرداری توسط افراد دوتابعیتی مطرح کرده‌اند.
در بخشی از این نامه آمده است:
۲ برادر به نام‌های «ابوالقاسم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.پ» و «منوچهر.پ» تحت عنوان سرمایه‌‌گذاری اقدام به احداث مجتمع‌‌های گردشگری نموده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی تحت عنوان سرمایه‌‌گذاری از مردم و صدور چک‌های بلامحل از کشور خارج شده‌‌‌اند. پس از روند رسیدگی طولانی به پرونده نامبردگان در دستگاه قضا، حال که نوبت اجرای حکم فرارسیده عملا به دلیل فرار متهمان به کشور آمریکا اجرای حکم تاکنون میسر نگردیده است. یکی از شگردهای کلاهبرداران دوتابعیتی اینگونه است که اداره املاک و دارایی‌‌‌هایی را که با استفاده از مال مردم به نام خود کرده‌‌‌‌اند، پس از خروج از کشور توسط وکیل  انجام می‌دهند، به این شکل که برادر اول «ابوالقاسم.پ» به‌رغم ممنوع‌الخروجی از کشور خارج شده و وکالت دارایی‌‌های خود را به برادر خود «منوچهر.پ» داده و وی با وکالت، فروش اموال غیر را که قبلا توسط برادر نامبرده مبایعه نامه رسمی گردیده بود به افرادی آگاه به مسأله (طبق حکم قضایی) انتقال داده است. فرار مالیاتی به مبلغ بسیار هنگفت نیز یکی دیگر از اتهامات این افراد بوده است.


Page Generated in 0/0062 sec