printlogo


کد خبر: 189272تاریخ: 1396/12/6 00:00
بانک

ساخت مجهز‌ترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات با حمایت بانک آینده
بیمارستان تخصصی مهرآیین به‌عنوان مجهزترین بیمارستان تخصصی منطقه لواسانات و رودبار قصران با حمایت بانک آینده به‌ بهره‌برداری رسید. در راستای تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت و نیز ایفای مسؤولیت اجتماعی، بانک آینده نسبت به تأمین اعتبار پروژه ساخت این بیمارستان اقدام کرده و امید است ساخت و تکمیل پروژه یاد شده، ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی شهروندان این منطقه، موجب ارتقای رفاه و تقویت سلامت آنها شود. این بیمارستان، ضمن برخورداری از بخش‌های مراقبت‌های ویژه همچون:
CCU، NICU و  بخش‌های بستری داخلی و جراحی دارای بخش‌های پاراکلینیکی و تقریباً همه کلینیک‌های تخصصی و اورژانس شبانه‌روزی تخصصی است. از جمله رویکردهای بانک آینده در بخش اعتباری، توجه به مقوله افزایش تولید و اشتغال است که در همین راستا حدود 46 پزشک و 130 نفر به‌عنوان نیروی انسانی پرستاری و کادر فنی و اداری در این مجموعه مشغول به فعالیت خواهند شد.

بانک ملت به عنوان برترین شرکت کشور معرفی شد
بر اساس رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران از نظر میزان فروش و درآمد، هلدینگ بانک ملت با ثبت فروش ۲۸۴ هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، عنوان برترین شرکت ایران را از آن خود کرد. بر اساس این گزارش، میزان فروش بانک ملت در سال ۹۴ معادل ۲۴۰ هزار و ۹۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است. در عین حال، سازمان مدیریت صنعتی، نام بانک ملت را در بین ۱۰ شرکت پیشرو کشور در رتبه‌بندی سال ۹۶ بر اساس عملکرد سال ۹۵ ثبت کرد. تغییر رتبه فروش شرکت‌های فهرست یکصد شرکت برتر ایران در 4 سال اخیر، وجود اطلاعات شرکت در رتبه‌بندی شرکت‌های برتر برای حداقل 3 سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان‌ده نبودن شرکت، معیارهای انتخاب ۱۰ شرکت پیشرو کشور است. رتبه نخست بیشترین دارایی نیز در فهرست  شرکت‌های برتر ایران با یکهزار و ۸۴۵ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال به بانک ملت اختصاص یافته است.
 


Page Generated in 0/0054 sec