printlogo


کد خبر: 189328تاریخ: 1396/12/7 00:00
کوتاه و گویا


هشتادمین نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران به بررسی آسمان و زمان تحویل سال برای علاقه‌مندان پرداخت. امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌‌شناسی تهران اظهار داشت: هشتمین سالگرد تأسیس باشگاه نجوم مرکز علوم همزمان با هشتادمین نشست ماهانه این باشگاه با حضور جمعی از علاقه‌مندان، اساتید، منجمان آماتور و آکادمیک در تالار کهکشان برگزار شد.
مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 تهران از برگزاری جشنواره نوروزخوانی به مدت 5 روز تا دهم اسفندماه خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف احیای موسیقی و نواهای محلی و قومی و تجمیع و اتحاد قومیت‌ها تحت عنوان جشن و شادی و گسترش جغرافیای نوروز در این منطقه اجرایی می‌شود.
طبق اعلام اداره کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ثبت‌نام از جانبازان 70 درصد قطع نخاع و ویلچری که تاکنون به حج تمتع اعزام نشده و متقاضی اعزام با کاروان ویژه جانبازان در سال 1397 هستند، آغاز شده است. این گروه از جانبازان می‌توانند به بنیاد شهرستان و منطقه خود مراجعه و با ارائه درخواست کتبی برای اعزام به حج تمتع اعلام آمادگی کنند.
سیاوش زابلی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 21 شهرداری تهران از پاکسازی و لایروبی کامل مسیل‌ها و کانال‌‌های غرب پایتخت همزمان با نفوذ سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
اعضای مراکز سه‌گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند در استان خراسان‌جنوبی در قالب ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «واژه‌هایی از خاوران» با آثار و شخصیت ابن‌حسام خوسفی، شاعر آشنا شدند. در این آیین غلامحسین یوسفی، شاعر معاصر و غزلسرای خراسان‌جنوبی در جمع اعضای کانون با تأکید بر ویژگی‌های شاخص این شاعر گفت: ابن‌حسام یکی از شاعران قرن نهم هجری و مفاخر بی‌چون و چرای دیار خراسان‌جنوبی است.
امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه10 از ارائه خدمات رایگان مشاوره، برگزاری همایش و کارگاه‌‌های آموزشی و راه‌اندازی ایستگاه‌‌های سلامت به مناسبت هفته ملی سلامت مردان در سطح محلات و مساجد خبر داد.
آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان مسابقه ملی عکس سفر به خانه خدا با حضور جمعی از مقامات ارشد ششم اسفندماه ۹۶، ساعت ۱۷:۴۵ در محل سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.
معاون وزیر بهداشت با اشاره به اینکه
۴۷ درصد مردان ایرانی دچار چاقی شکمی هستند، گفت:‌ این موضوع عامل اصلی بیماری‌های قلبی و عروقی بوده و کلید مبارزه با آن ورزش است. علیرضا رئیسی در حاشیه دومین کنگره سلامت مردان اظهار داشت: موضوع سلامت مردان که یکی از اجزای آن مسأله ناباروری است، مبهم بوده و در حال حاضر دغدغه این است که مردان برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان‌شان کمتر به پزشک مراجعه می‌کنند.


Page Generated in 0/0052 sec