printlogo


کد خبر: 189341تاریخ: 1396/12/7 00:00
چهارگوشه

بازگشت جناب‌خان به «خندوانه» قطعی شد
صاحب امتیاز عروسک جناب‌خان گفت: طی توافقاتی که با تهیه‌کننده و مجری برنامه «خندوانه» داشته‌ایم، مشکل حضور عروسک جناب‌خان در این برنامه حل شده است. به گزارش فارس، «سعید سالارزهی» در ارتباط با این خبر گفت: چند ماه پیش جلسات متعددی با آقای احمدی تهیه‌کننده و رامبد جوان مجری برنامه خندوانه داشتیم و خوشبختانه مذاکرات به نتیجه رسیده و حضور جناب خان در برنامه خندوانه قطعی شده است. در حال حاضر، مراحل و موانع اداری و حقوقی در حال انجام است و با همکاری‌های صورت‌گرفته حضور جناب‌خان در این برنامه بلامانع است و دیگر این تصمیم با سازندگان خندوانه است که سری جدید را چه وقت روی آنتن ببرند یا به چه نحو از این عروسک در برنامه استفاده کنند. براساس این گزارش،  سری جدید «خندوانه» بناست در فروردین‌ماه روی آنتن برود ولی زمان قطعی آن هنوز اعلام نشده است. مشخص نیست این برنامه در کنداکتور نوروزی قرار خواهد گرفت یا از نیمه دوم فروردین پخش خواهد شد.

برنامه تخصصی شبکه 4 برای «فیلم کوتاه»
«برداشت4» عنوان برنامه جدید و تخصصی شبکه 4 در حوزه فیلم کوتاه است. به گزارش «وطن امروز»، «برداشت4» برنامه تخصصی در حوزه فیلم کوتاه در 26 قسمت 30دقیقه‌ای از 7 اسفند روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود. به گفته الهام عادلی، تهیه‌کننده «برداشت4»، این برنامه در قالب ترکیبی از بخش‌های مختلفی همچون نمایش فیلم، میزگرد، اخبار و آموزش در حوزه فیلم کوتاه تشکیل شده است. عادلی به توضیح هر کدام از بخش‌ها پرداخت و گفت: هر هفته در بخش نمایش فیلم یک فیلم کوتاه خارجی و ایرانی نمایش داده می‌شود و با حضور منتقد و کارگردان اثر مورد تحلیل قرار می‌گیرد. در بخش اخبار جشنواره، جشنواره‌های مرتبط با فیلم کوتاه برای فیلمسازان جهت شرکت در آنها معرفی می‌شود. در بخش «میزگرد» که اجرای آن را هادی علی‌پناه بر عهده دارد با حضور اعضای صنف فیلم کوتاه، نهادهای دولتی که از فیلم کوتاه حمایت می‌کنند و نماینده‌هایی از حوزه تلویزیون مسائل و مشکلات فیلمسازان در این حوزه نقد و بررسی می‌شود. تهیه‌کننده «برداشت4» گفت: در بخش آموزشی این برنامه تلویزیونی روش‌های ساخت فیلم مستند همچون فیلمنامه‌نویسی، دوبله و فیلمسازی برای مخاطبان آموزش داده می‌شود. عادلی با بیان اینکه نخستین قسمت از «برداشت4» از دوشنبه 7 اسفند روی آنتن شبکه 4 سیما می‌رود، افزود: این برنامه برای گروه ادب و هنر شبکه 4 سیما در 26 قسمت 30 دقیقه‌ای تولید شده و قرار است به صورت هفتگی دوشنبه‌ها ساعت 22 از شبکه 4 پخش شود. عادلی در پایان به معرفی بخش‌ها و میهمانان نخستین قسمت از این برنامه تلویزیونی پرداخت و گفت: در نخستین قسمت از «برداشت4» در بخش نمایش فیلم خارجی، فیلم «8» اثر آسیم واسیچ نمایش داده می‌شود و با حضور حسین عیدی‌زاده نقد می‌شود. در قسمت نمایش فیلم ایرانی، عماد خدابخش که کارگردانی برنامه را نیز بر عهده دارد با درناز حاجی‌ها، کارگردان فیلم‌های «مارلون» و «مرضیه» گفت‌وگو می‌کند و بخش‌هایی از این دو فیلم به نمایش درمی‌آید.


مایلند در  خانه هنرمندان
نمایش کمدی «مایلند» به نویسندگی و کارگردانی هومن رستگار از روز جمعه 4 اسفندماه، اجراهای خود را در سالن انتظامی خانه هنرمندان آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی این نمایش، نمایش کمدی مایلند به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری هومن رستگار  هرشب ساعت 18:30 در سالن انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: جیمز کلارک، توریست دورگه ایرانی - انگلیسی برای نخستین بار به ایران سفر می‌کند و پس از معاشرت با قومیت‌های مختلف، تصوراتش درباره مردم ایران تغییر می‌کند. علاقه‌مندان جهت خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال یا به صورت حضوری به گیشه سالن انتظامی خانه هنرمندان مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0064 sec