printlogo


کد خبر: 189343تاریخ: 1396/12/7 00:00
اخبار

فان‌خال جایگزین کونته
مدیران باشگاه چلسی روی لوئیس فان‌خال، سرمربی هلندی سابق منچستریونایتد به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی جانشینی آنتونیو کونته حساب کرده‌اند. مدتی است اخباری درباره احتمال برکناری قریب‌الوقوع کونته به دلیل نتایج ضعیفش در این فصل و البته تیره و تار شدن روابطش با مدیران باشگاه به خاطر برآورده نشدن انتظارات او در بازار نقل و انتقالات شنیده می‌شود و نام‌هایی هم به عنوان جانشینان احتمالی این مرد ایتالیایی مطرح شده که نشریه میرر هم فان‌خال را به آنها اضافه و خیلی‌ها را شوکه کرده است. طبق ادعای میرر، مدیران چلسی در حالی به فان‌خال به عنوان جانشین کونته فکر می‌کنند که او در 2 فصل حضورش در منچستریونایتد دستاورد خاصی جز یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس نداشت و خیلی‌ها معتقد بودند فلسفه قدیمی این مرد 66 ساله در تقابل با سبک مدرن فوتبال همتایان جوانش راه به جایی نمی‌برد. کونته اخیراً اعتراف کرده است که هر لحظه برای جدایی از آبی‌پوشان لندن آماده است و اگر این اتفاق رخ دهد امکان دارد فان‌خال به لیگ برتر بازگردد تا نقش سرمربی موقت را برای چلسی ایفا کند.

زمان دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس تغییر کرد
کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر از تغییر ساعت بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر خبر داد.‏ به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران،  دیدار 2 تیم استقلال و پرسپولیس از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز ‏پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۵:۴۵ آغاز می‌شود.‏ پیش از این قرار بود این مسابقه ساعت ۱۷:۲۰ آغاز شود. این هشتادوششمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تاریخ این دو باشگاه است.

 آخرین وضعیت پادوانی از زبان سرپرست تیم فوتبال استقلال
سرپرست تیم فوتبال استقلال که همراه لئوناردو پادوانی در شهر اهواز حضور دارد، آخرین وضعیت این بازیکن را بعد از عمل تشریح کرد. نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم فوتبال استقلال که به همراه پزشک و فیزیوتراپ باشگاه در کنار پادوانی در اهواز حضور دارد درباره وضعیت کلی مدافع برزیلی استقلال گفت: انتقال این بازیکن از داخل زمین به آمبولانس و سپس بیمارستان با کمک پزشکان باشگاه بخوبی انجام گرفت. بازیکن استقلال ابتدا به یک بیمارستان رفت و سپس با توجه به نیاز به امکانات بیشتر، راهی بیمارستانی مجهزتر شد. وی افزود: پزشکان بخوبی رسیدگی کردند و در تشخیص اولیه گفتند باید درگیری نخاع و استخوان برطرف شود. به همین دلیل پادوانی تحت 2 عمل جراحی قرار گرفت که عمل اول تا ۲:۳۰ بامداد و عمل دوم تا حوالی ساعت ۶ صبح طول کشید. همچنین قرار بود یک عمل جراحی برای مشکل سر او انجام شود اما با توجه به نگرانی از بیهوشی زیاد و البته اهمیت کم این عمل جراحی مقرر شد این عمل در آینده انجام شود. سرپرست استقلال درباره وضعیت بعد از عمل جراحی، تصریح کرد: عمل جراحی پادوانی موفقیت‌آمیز بود و پزشکان توانستند درگیری نخاع و استخوان را برطرف کنند. او اکنون در ‌آی‌سی‌یو بستری است و البته تنفس وی به صورت طبیعی انجام می‌شود اما با توجه به داروهای تجویز شده، فعلا در حال استراحت است.

احمدزاده به داربی ۸۶ می‌رسد
بازیکن تیم پرسپولیس مشکلی برای همراهی تیمش در داربی ۸۶ ندارد. فرشاد احمدزاده به دلیل ضربه خوردن به مچ پایش در بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان دیروز در تمرینات گروهی حاضر نشد و زیر نظر کادر پزشکی به رفع مصدومیتش پرداخت. البته وضعیت این بازیکن به گونه‌ای است که مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس در داربی ۸۶ که پنجشنبه برگزار خواهد شد، ندارد.

شیطنت روس‌ها در پرونده علیرضا کریمی و کشتی ایران
یک سایت کشتی در روسیه مدعی شد علیرضا کریمی و مربی‌اش باید مادام‌العمر محروم شوند. سایت کشتی داغستان روسیه در مطلبی شیطنت‌آمیز ادعا کرده است که طبق قوانینIOC علیرضا کریمی و مربی‌اش باید مادام‌العمر محروم شوند و کشتی ایران نیز باید به مدت یک سال از حضور در میادین بین‌المللی محروم شود. این سایت روسی در ادامه نوشته اتحادیه جهانی کشتی جریمه سبکی برای کشتی ایران در نظر گرفته و تاکید کرده اگر این اتفاقات تکرار شود، جریمه بعدی سنگین‌تر خواهد بود. سایت داغستان همچنین عنوان کرده این برای نخستین‌بار نیست که کشتی‌گیران ایرانی از رویارویی با حریفان اسرائیلی باز می زنند.


Page Generated in 0/0053 sec