printlogo


کد خبر: 189371تاریخ: 1396/12/8 00:00
اخبار

گل‌های خورده استقلال شفر
پنالتی، سانتر و کرنر
آمار گل‌های خورده استقلال در زمان وینفرد شفر با گل‌های خورده این تیم در زمان علیرضا منصوریان قابل مقایسه نیست. استقلال با منصوریان در 7 مسابقه لیگ برتری 7 گل خورد و با شفر در 16 مسابقه فقط 5 گل دریافت کرده است. با منصوریان، استقلال تقریبا به اشکال مختلف دروازه خود را باز شده دید. آبی‌ها با او چند ضربه پنالتی به حریفان دادند، از عمق دفاع گل خوردند، روی ضدحمله دروازه خود را باز شده دیدند و از ضربات ایستگاهی هم به تیم‌های حریف اجازه گلزنی دادند اما با شفر، استقلال هم بسیار کمتر گل می‌خورد و هم حریفان راه‌های کمتری برای گلزنی مقابل این تیم دارند. مرور گل‌هایی که استقلال با وینفرد شفر خورده می‌تواند این راه‌ها را نشان دهد.
پرسپولیس یک- استقلال صفر
گل پرسپولیس روی خطای پنالتی روزبه چشمی روی علی علیپور به دست آمد. این دومین بازی استقلال تحت هدایت وینفرد شفر بود و هنوز دفاع استقلال به استحکام فعلی خود نرسیده بود.
استقلال یک- سایپا یک
استقلال با یک گل از حریف پیش بود اما بعد از رکوردزنی حسین حسینی به نظر می‌رسید استقلالی‌ها به هدف‌شان رسیده‌اند و بازی را رها کردند. روی کرنر ترابی و ضربه سر اسدی، استقلال گل مساوی را از سایپا خورد.
ذوب‌آهن 2- استقلال یک
گل اول ذوب‌آهن با خطای پنالتی مجید حسینی روی میلاد فخرالدینی به دست آمد و این صحنه شباهت زیادی به خطای چشمی روی علیپور در داربی 85 داشت. گل دوم ذوب‌آهن هم روی سانتر ربیع عطایا و ضربه سر محمدرضا حسینی به ثمر رسید.
فولاد یک- استقلال 4
تنها گل فولاد روی یک ارسال ایستگاهی و ضربه سر رحیم زهیوی به دست آمد.
در مجموع به نظر می‌رسد آبی‌ها در جریان بازی کمتر گل می‌خورند و تنها گل خورده این تیم در جریان بازی به گل دوم ذوب‌آهن بازمی‌گردد که آن هم از روی یک سانتر به دست آمده است.


توفیقی: غرامت را باید فدراسیون پیگیری کند نه گرشاسبی
معاون ورزشی باشگاه استقلال می‌گوید اگر مسأله حق پخش تلویزیونی مشخص نشود ممکن است باشگاه‌ها از سوی مراجع جهانی دچار محرومیت شوند. سیدپندار توفیقی پس از جلسه مدیران باشگاه‌ها در سازمان لیگ اظهار کرد: ان‌شاءالله مشخص شود که حق و حقوق باشگاه‌ها از طریق صداوسیما به‌خاطر حق پخش تلویزیونی پرداخت شود. با توجه به زیرساخت‌های کشور و اینکه امکان پخش دیدارها از راه‌های دیگر وجود دارد، صداوسیما مجبور به قبول این موضوع است. ضمن اینکه این مسأله الزامات AFC و فیفا است و باید در صورت‌های مالی باشگاه‌ها مبلغ درآمدی از حق پخش تلویزیونی مشخص شود. اگر این مبلغ مشخص نشود ممکن است در سال‌های بعد با محرومیت باشگاه‌ها روبه‌رو شویم. او درباره غرامت ایران‌نوین به‌خاطر تبلیغات محیطی ورزشگاه‌ها گفت: کارگروهی 2 سال پیش درباره ایران‌نوین تشکیل شد که آن کارگروه خسارت قرارداد را با شرکت ایران‌نوین محاسبه کرده و قرار است جزئیات آن به باشگاه‌ها اعلام شود. معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره بلیت‌فروشی داربی ۸۶ بیان کرد: بلیت‌فروشی را شرکت مبنا توسعه مبین برعهده گرفته است که این مساله در سایت باشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود. توفیقی در ادامه درباره آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی پس از مصدومیت شدید در دیدار مقابل فولاد تصریح کرد: عمل پادوانی در اهواز انجام شد و الان وضعیتش طوری است که از طریق اورژانس هوایی می‌توانیم به تهران منتقلش کنیم. او در پاسخ به این سوال که آیا پادوانی فصل را از دست داده است؟ گفت: تا آخر فصل که چیزی باقی نمانده است. معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی بیان کرد: قائدی هم در نهایت هفته آینده به تهران منتقل می‌شود. توفیقی درباره احضار او به دادسرای بوشهر گفت: من آدم حقوقی نیستم که از این مسائل سر در بیاورم. وی درباره شرایط استقلال پیش از داربی هم گفت: شرایط خوب است. شما بازی‌های قبلی استقلال را دیده‌اید. ان‌شاءالله بازی خوبی را می‌بینیم. معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به جلسه‌ای که گرشاسبی قصد دارد با اینفانتینو برگزار کند، گفت: اینفانتینو برنامه حضورش در تهران کمتر از ۲۴ ساعت است که کاملا برنامه‌ریزی شده است. یکسری از فعالیت‌ها در جامعه فوتبال تعیین‌تکلیف شده و غرامت‌ها را باید فدراسیون فوتبال پیگیری کند. اینفانتینو نمی‌تواند برنامه‌ای مازاد از برنامه مدنظرش داشته باشد. او پنجشنبه صبح یک جلسه‌ با تمام باشگاه‌ها دارد. توفیقی درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس در داربی با وجود میزبانی استقلال در این دیدار، گفت: تا پنجشنبه صبر کنید و نتیجه بازی را ببینید. همه‌چیز در زمین فوتبال مشخص می‌شود.


Page Generated in 0/0278 sec