printlogo


کد خبر: 189415تاریخ: 1396/12/8 00:00
کوتاه و گویا

یک متخصص رادیوآنکولوژی با اشاره به عوامل مختلف ابتلا به سرطان گفت: مطالعات اخیر نشان داده نوشیدنی داغ می‌تواند ریسک ابتلا به سرطان مری را افزایش دهد. پیام آزاده در حاشیه همایش تازه‌‌های ایمونوآنکولوژی گفت: شایع‌‌‌‌‌ترین سرطان‌‌های دنیا، سرطان‌‌های دستگاه گوارش هستند. یکی از بدترین سرطان‌‌های بشر در طول تاریخ، سرطان پانکراس بوده که خوشبختانه شیوع آن در ایران کم است.
یازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری سراسر ایران دیروز در باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد. در ابتدای این مراسم، با اهدای گل به مقام شامخ شهدای دفاع‌مقدس ادای احترام شد. قاسم قاسم‌خانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه موزه انقلاب و دفاع‌مقدس در این همایش گفت: همه کشورهایی که در برهه‌ای از تاریخ درگیر جنگ بوده‌اند، ارزش خاصی برای دفاع از آب و خاک قائل هستند. همه اقشار جامعه به دفاع از آب و خاک کشورشان اهمیت می‌دهند و تلاش دارند فرهنگ آن را به هر وسیله‌ای ثبت و ضبط کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: گسترش ارائه خدمات الکترونیک به ایثارگران ضمن افزایش کیفیت و تسریع در ارائه خدمات، به پویایی مجموعه بنیاد و رضایتمندی ایثارگران عزیز منجر می‌شود. سیدمنصور میرمرادی اظهار داشت: مجموعه بنیاد یکی از نهادهایی است که نوع خدمات و شرایط آن بسیار خاص و ارزشمند است.
جعفر زرنگار، رئیس اداره ورزش جوانان حوزه شمال شرق تهران گفت: در 22 منطقه تهران سلسله مسابقاتی با عنوان مسابقات المپیاد آینده‌‌‌سازان در قالب 23 تیم بانوان و 32 تیم آقایان برگزار شد. به گفته وی، این مسابقات به منظور آمادگی برای بازی‌‌های جاکارتا 2018 و المپیک 2020 برگزار شد و  در 2 مرحله این مسابقات، در نهایت به 155 برگزیده اصلی رسیدیم که خوب است  بدانیم 40 درصد آنان (در حدود 60 نفر) از منطقه 8 تهران بودند.
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه شورای اسلامی شهر یزد درباره دریافت عوارض تمدید پروانه ساختمان را باطل کرد. به ‌دنبال شکایت از شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد مبنی بر ابطال بند 8 از فصل دوم تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 95 که منجر به اخذ عوارض از تمدید پروانه ساختمان می‌شد، با رأی هیأت عمومی دیوان عدالت اداری به‌دلیل مغایرت با قانون و خارج از حدود اختیارات بودن باطل شد.
مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای تهیه اقلام اساسی از سوی شهروندان، جشنواره عیدانه شهروند آغاز شده است، گفت: با هدف تامین کالای مورد نیاز شهروندان در این ایام با مناسب‌‌‌‌‌ترین قیمت و بالا‌‌‌‌‌ترین کیفیت از روز شنبه 5 بهمن‌ماه در فروشگاه‌‌های شهروند این جشنواره آغاز شده است.
حسن رحمانی، شهردار منطقه۲۱ تهران با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید لشکری- اندیشه گفت: این بزرگراه به دلیل ارتباط بین شهرهای اقماری و مناطق حاشیه‌ای به شبکه بزرگراهی غرب پایتخت قابل توجه است.


Page Generated in 0/0111 sec