printlogo


کد خبر: 189427تاریخ: 1396/12/9 00:00
اخبار

«قهرمانان کوچک ۲» در راه سینما
ساخت فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک ۲» به کارگردانی حسین قناعت بهار سال ۹۷ کلید می‌خورد. به گزارش «وطن‌امروز»، حسین قناعت، کارگردان «قهرمانان کوچک ۲» گفت: اولین کاری که در سال آینده آغاز خواهم کرد، ساخت فیلم «قهرمانان کوچک ۲» است. فیلمنامه این فیلم نوشته شده و آماده ساخت است و بهار ۹۷ این فیلم را کلید می‌زنیم. داستان قسمت دوم «قهرمانان کوچک» حتی از قسمت نخست هم جذاب‌تر است. فکر می‌کنم این قصه قابلیت جذب مخاطب کودک، نوجوان و خانواده‌ها را دارد و مثل بخش اول در گیشه موفق شود. قناعت درباره موضوع فیلم تازه‌اش گفت: مضمون فیلم باز هم درباره حمایت از تولید ملی است اما فضای فیلم به مراتب اکشن‌تر و ریتم آن تندتر خواهد بود. قصه فیلم «قهرمانان کوچک ۲» ادامه قصه قسمت نخست نیست اما ارتباط مضمونی با این فیلم دارد و دقیقا در همان حال و هوا و فضا روایت خواهد شد. این کارگردان درباره تغییر بازیگران «قهرمانان کوچک ۲» گفت: بازیگران کودک فیلم بازیگرانی هستند که در قسمت نخست حضور داشتند. فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» که موسسه بهمن سبز پخش آن را بر عهده داشت، مدتی پیش اکران عمومی شد و بیش از 2 میلیارد تومان فروش کرد. 

تغییر در روابط عمومی  سازمان سینمایی
مسعود نجفی به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی انتخاب شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر از انتخاب خود به عنوان مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی خبر داد. مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی 8 اسفندماه بدون حضور اهالی سینما در سازمان سینمایی برگزار شد. پیش از این جلیل اکبری‌صحت این سمت را عهده‌دار بود. گفتنی است مسعود نجفی، خبرنگار و روزنامه‌نگار سینما متولد ۱۳۵۸ در تهران، دانش‌آموخته طراحی صنعتی و مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی بوده و از ابتدای دهه ۸۰ همکاری‌اش را با ایسنا به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرده است. وی که در 3 دوره جشن سینمای ایران به عنوان داور بخش سینمایی حضور داشته، عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی و 2 دوره دبیر جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی بوده و در حال حاضر مدیریت پردیس سینمایی تماشا را عهده‌دار است.


شروع فعالیت رویدادی تازه  به ابتکار باشگاه سواد رسانه‌ای ایران
با توجه به لزوم ارتقای جهانی مهارت نوجوانان در مواجهه با رسانه‌ها نخستین دوره المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای با عنوان IMLO2018 به ابتکار باشگاه سواد رسانه‌ای ایران، اسفندماه 96 در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، نخستین دوره المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای با عنوان
IMLO 2018 (International Media Literacy Olympiad) با حضور دانش‌آموزان برگزیده ایرانی و مالزیایی به ابتکار باشگاه سواد رسانه‌ای ایران در شهر کوالالامپور مالزی از تاریخ 13 تا 22 اسفند 96 در کشور مالزی برگزار می‌شود. براساس این گزارش نخستین دوره المپیاد «ملی» سواد رسانه‌ای در ایران با معرفی برگزیدگان مدال طلای این المپیاد در سال تحصیلی 96-95 به صورت کشوری برگزار شد. در همین راستا برگزیدگان مدال طلای المپیاد ملی ایران به همراه جمعی از دانش‌آموزان برگزیده مالزیایی در رویداد IMLO2018 با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. بخش‌های این رقابت شامل مواردی همچون حضور در چند موقعیت رسانه‌ای مالزی، ارائه ایده‌‌های نوآورانه برای آموزش مجازی سواد رسانه‌ای به دانش‌آموزان جهان به شیوه MOOC، حضور در آزمون پایانی و حضور در یکی از مهم‌ترین همایش‌های بین‌المللی سواد رسانه‌ای جهان ICMEDLIT که به همت دانشگاه کلانتان مالزی (UMK) برگزار می‌شود، است. گفتنی است در انتهای این سفر دبیرخانه بین‌المللی IMLO تشکیل شده و دوره‌‌های بعدی این المپیاد در یکی از کشورهای فعال در این دبیرخانه بین‌المللی برگزار خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0060 sec