printlogo


کد خبر: 189429تاریخ: 1396/12/9 00:00
3 گزینه جایگزینی نیمار برابر رئال
دست باز پاریسی‌ها

پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برابر رئال‌مادرید چنانچه نیمار را در اختیار نداشته باشد جایگزینان شایسته‌ای برای او دارد. نیمار در دیدار حساس برابر مارسی با آسیب‌دیدگی مواجه شد. درباره زمان دوری نیمار از میادین خبرهای زیادی به گوش می‌رسد. بعضی از رسانه‌ها در حالی که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سکوت اختیار کرده است از غیبت 2 ماهه نیمار سخن به میان می‌آورند. در صورتی که نیمار چنین بازه ای
دور از میادین باشد دیدار حساس برابر رئال‌مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد و این اصلا خبر خوبی برای هواداران پاری‌سن‌ژرمن و سرمربی این تیم نیست. اگر بنا را بر این بگیریم که نیمار نتواند در این دیدار حساس به میدان رود چه بازیکنانی می‌توانند جایگزین این ستاره برزیلی شوند. روزنامه ال‌موندو از 3 گزینه اصلی جایگزینی نیمار سخن به میان آورد و نوشت: آنخل دی‌ماریا اصلی‌‌‌‌‌ترین گزینه جایگزینی نیمار در صورت غیبت این بازیکن در دیدار حساس برابر رئال‌مادرید است. دی‌ماریا سابقه بازی در رئال‌مادرید را در کارنامه دارد و بخوبی با فضای موجود در این تیم اسپانیایی آشنا است و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای این دیدار حساس باشد. جولیان دراکسلر آلمانی و خاویر پاستوره آرژانتینی 2 بازیکن سرشناس دیگر پاری‌سن‌ژرمن هستند که می‌توانند کمک زیادی به تیم خود کنند و جایگزینان شایسته‌ای برای نیمار در این دیدار باشند. گزینه دیگر سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تغییر دادن سیستم تیمش است تا جایی که او در این دیدار حساس از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند و در این حالت تیم پاریسی که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داده است با یک مهاجم بازی کند.
نیمار زیر تیغ جراحان
مهاجم پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و به همین خاطر 2 ماه از میادین دور خواهد بود. حضور نیمار در دیدار هفته آینده پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید در مرحله یک هشتم نهایی کاملا منتفی شد. مهاجم برزیلی پاری‌سن‌ژرمن قرار است زیر تیغ جراحی برود. گران‌ترین بازیکن جهان در دیدار برابر مارسی در شروع هفته بشدت آسیب دید و مجبور به ترک زمین شد. حضور او برای دیدار برگشت لیگ قهرمانان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود که دیروز نبودش قطعی شد. نزدیکان مهاجم برزیلی اعلام کردند این بازیکن بزودی جراحی خواهد کرد و به همین خاطر 2 ماه از میادین دور خواهد بود. نیمار قصد دارد در بهترین شرایط ممکن خود را به جام‌جهانی برساند. مهاجم برزیلی به همراه تیم‌ملی کشورش یکی از بخت‌های نخست قهرمانی در رقابت‌های بهار آینده خواهند بود. جام‌جهانی فرصتی است که نیمار بتواند با درخشش در این بازی‌ها، برای نخستین‌بار برنده توپ طلا شود. ستاره برزیلی در دیدار‌‌های دوستانه آینده سلسائو برابر روسیه و آلمان حضور نخواهد داشت.


Page Generated in 0/0049 sec