printlogo


کد خبر: 189432تاریخ: 1396/12/9 00:00
اخبار

فغانی داور داربی ۸۶ شد
علیرضا فغانی، قاضی دیدار هشتاد و ششم سرخابی‌های پایتخت شد. به‌ گزارش ‌ایسنا، علیرضا فغانی با نظر کمیته‌ داوران، قضاوت دیدار دهم اسفندماه بین استقلال و  پرسپولیس را بر عهده خواهد داشت. رضا سخندان و محمدرضا منصوری کمک‌های فغانی در این دیدار خواهند بود. داور چهارم این دیدار مشخص نشده اما میثم زاهدی‌فر و موعود بنیادی‌فر گزینه‌های اصلی این سمت هستند. بیژن حیدری قضاوت دیدار رفت این دو تیم را در تاریخ چهارم آبان‌ماه بر عهده داشت که این دیدار با یک گل به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید.

بوفون به تیم‌ملی ایتالیا بازگشت
جان لوئیجی بوفون از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی از تیم‌ملی ایتالیا منصرف شد و اعلام کرد به تیم‌ملی ایتالیا باز خواهد گشت. به نقل از گاتزتادلواسپورت، بعد از ناکامی بزرگ تیم‌ملی ایتالیا در راهیابی به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خیلی از بازیکنان باتجربه این کشور از جمله جان لوئیجی بوفون از تیم‌ملی خداحافظی کردند، با این حال بعد از حضور دی بیاجو به عنوان سرمربی موقت تیم ملی فوتبال ایتالیا، بوفون اعلام کرد می‌خواهد بار دیگر به تیم‌ملی کشورش کمک کند. جان لوئیجی بوفون ۴۰ ساله درباره بازگشت خود به تیم‌ملی ایتالیا گفت: من در این برهه حساس که تیم‌ملی ایتالیا مرحله گذر از شکست و رسیدن به پیروزی را آغاز می‌کند، احساس مسؤولیت می‌کنم.  من قصد داشتم برنامه خودم را برای تعطیلات تنظیم کنم و شاید آسان‌ترین کار ممکن این بود که به تعطیلاتم ادامه دهم ولی تیم‌ملی ایتالیا به من نیاز دارد و من جواب مثبت دادم و می‌خواهم تیم‌ملی کشورم را در این برهه کمک کنم. من این کار را به خاطر وفاداری و مسؤولیت‌پذیری برای تیم‌ملی کشورم انجام می‌دهم و به آینده کار فکر نمی‌کنم. او در ادامه صحبت‌های خود گفت: الان تیم‌ملی 2 بازی دوستانه برابر آرژانتین و انگلیس دارد و من فکر می‌کنم بازیکنان باتجربه تیم در این برهه برای تیم خیلی مهم هستند و باید در تیم حضور داشته باشند تا بازیکنان جوان را راهنمایی کنند. بوفون در این فصل ۱۳ بار برای یوونتوس در لیگ و ۲۰ بار نیز در مجموع رقابت‌ها بازی کرده و همچنان در ۴۰ سالگی نمایش خوبی برای تیمش داشته است و به همین خاطر دی بیاجو تصمیم گرفت این دروازه‌بان را برای 2 بازی دوستانه برابر آرژانتین و انگلیس بار دیگر به تیم‌ملی این کشور دعوت کند.

آغاز بلیت‌فروشی داربی از امروز
رئیس کمیته مسابقه‌های سازمان لیگ می‌گوید درهای ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۰ صبح روز داربی باز می‌شود و در این ورزشگاه بلیت‌فروشی انجام می شود. داربی ۸۶ پایتخت روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نحوه بلیت‌فروشی این داربی اظهار کرد: بلیت‌فروشی این دیدار در اختیار باشگاه استقلال است و از ساعت ۸ صبح فردا (امروز، چهارشنبه) هواداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به شعب بانک کوثر بلیت‌های این دیدار را دریافت کنند. او در پاسخ به این سوال که آیا روز بازی در ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی انجام می‌شود، گفت: روز پنجشنبه هم از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه آزادی بلیت‌فروشی انجام می‌شود، البته حتما تماشاگران سعی کنند بلیت‌ها را روز قبل تهیه کنند. همچنین کسانی که بلیت دارند زود به ورزشگاه بیایند و آمدن‌شان به ورزشگاه را به یک ساعت قبل از بازی موکول نکنند. در‌های ورزشگاه آزادی هم از ساعت ۱۰ صبح به روی هواداران 2 تیم باز می‌شود.

هواداران العین سرمربی کروات  تیم‌شان را مسخره کردند
هواداران تیم العین امارات به تمسخر سرمربی کروات تیم‌شان پرداختند. طی هفته‌های گذشته عده‌ای از هواداران العین انتقاداتی را علیه زوران مامیچ، سرمربی کروات این تیم مطرح کرده بودند. آنها درباره ترکیب اصلی العین و بازیکنانی که به عنوان یار تعویضی به زمین می‌آمدند، اعتراض داشتند و این مسائل را به گوش مامیچ رساندند. واکنش مامیچ به این انتقادات اما چندان خوشایند هواداران نبود.  این مربی کروات قبل از دیدار هفته قبل تیمش مقابل شارجه، اعلام کرد کسانی که چنین انتقاداتی را مطرح می‌کنند، ابتدا باید مدرک مربیگری بگیرند و بعد درباره تاکتیک‌ها و تصمیمات سرمربی اظهارنظر کنند. پس از این صحبت‌ها، العین بازی خود را با نتیجه 3 بر یک به شارجه باخت و فشار هواداران روی سرمربی این تیم بیشتر شد. حالا آنها به تمسخر زوران مامیچ می‌پردازند و می‌گویند: ما مدرک مربیگری نداریم اما کسی که این مدرک را دارد، بهتر است با تیمش نتیجه‌ای قابل قبول بگیرد.


Page Generated in 0/0093 sec