printlogo


کد خبر: 189468تاریخ: 1396/12/9 00:00
اخبار

مشکلات کشور ناشی از ناکارآمدی «مدیران پیر» دولت است
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه ضمن هشدار نسبت به برنامه‌های دشمن برای ایجاد فتنه داخلی گفت: مشکلات حاکم بر کشور در پی مدیریت ناکارآمد مدیران پیر دولت است. به گزارش مهر، حمیدرضا مقدم‌فر در همایش سراسری مسؤولان استانی سازمان بسیج مداحان و فعالان عرصه ستایشگری اهل بیت علیهم‌السلام با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، افزود: با این حال آشوب‌آفرینی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه با هدف جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد. وی با بیان اینکه برنامه‌های غرب در منطقه با شکست مواجه شده است، افزود: آمریکا داعش را ایجاد کرد تا مردم را از اسلام بیزار کند و یک نفرت جهانی علیه اسلام شکل بگیرد، از طرفی خواستند محور مقاومت را به وسیله این گروهک تروریستی نابود کنند اما این پروژه شکست خورد به طوری که امروز ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با تروریسم در جهان شناخته شده است. مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه به برنامه‌های دشمن برای فتنه‌انگیزی در داخل کشور اشاره کرد و گفت: هدف دشمن القای این پیام است که برنامه‌های جمهوری اسلامی ناکارآمد بوده و آینده‌ای برای آن متصور نیست که این کار را با حرف‌های عوام‌فریبانه انجام می‌دهد. مقدم‌فر ضمن هشدار نسبت به برنامه‌های دشمن برای ایجاد فتنه داخلی در کشور، افزود: امروز مشکلات حاکم بر کشور در پی مدیریت ناکارآمد مدیران پیر دولت است؛ باید مسؤولانی از جنس مردم در راس امور قرار گیرند که مشکلات مردم را بفهمند و در جهت کاهش آنها قدم بردارند.

با ۷۶ امضا کلید خورد
باز هم سؤال از رئیس‌جمهور درباره مؤسسات مالی
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تهیه و تدوین دومین سؤال از حسن روحانی درباره مؤسسات مالی با ۷۶ امضا خبر داد. حجت‌الاسلام مجتبی ذالنوری در گفت‌وگو با فارس، گفت: این خبر که بنده از سوال خود از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری انصراف داده یا عقب‌نشینی کرده‌ام، کذب محض بوده و ساخت و پخش چنین شایعات و اکاذیبی کار افراد کذاب است. وی ادامه داد: سوالی که با تلاش آقای وقف‌چی و بسیاری از دوستان تهیه و امضا شد (که بنده هم جزو همان‌ها بوده و تا آخر هم خواهم بود)، با لابی آقایان دولتی به کمتر از 50 امضا رسید - نصاب 73 امضا است- که مجددا تلاش کردیم و امضاها را افزایش دادیم و آن را به 76 امضا رساندیم که در سیر قانونی رسیدگی قرار گرفت. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه گفت: چون احتمال می‌دادم لابی دولت بعضی از نمایندگان را وادار به انصراف کند، سوالی از همان جنس اما محکم‌تر و استدلالی‌تر طرح کردم که امضای اول آن را هم خودم انجام دادم و امضاهای آن را به 76 امضا یعنی بیش از نصاب 73 امضا رساندم.  ذالنوری افزود: سوال جدید بدین منظور تهیه شد که چنانچه لابی قوی دولتی توانست سوال 130 امضایی قبلی را از نصاب بیندازد و از دور خارج کند، بلافاصله و فورا سوال جدید را مطرح کنیم که موضوع رها نشود.

اختلاسگران را به بهانه مأموریت فراری می‌دهند!
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است برخی اختلاسگران را به بهانه ماموریت از کشور فراری می‌دهند.
سیدناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار کرد: این ستاد تاکنون نتوانسته بخوبی نقشش را ایفا کند، چرا که اگر می‌توانست نقشش را بخوبی ایفا کند، اکنون شاهد فساد‌های اقتصادی پی‌درپی نبودیم. وی با اشاره به اختلاس ۱۰۰ میلیارد تومانی در وزارت نفت، یادآور شد: وزیر نفت در این شرایط برای فرار به جلو و تبرئه خودش، می‌گوید
این متهم  سوءاستفاده‌های مالی خود را از سال ۸۷ آغاز کرده بود. موسوی‌لارگانی با بیان اینکه متاسفانه نظارت بر امور آنقدر کاهش یافته و بی‌حساب و کتاب شده است که یک کارمند ساده از سال ۸۷ دزدی می‌کند و ما بعد از ۱۰ سال به آن پی می‌بریم، گفت: تاسف بیشتر برای آن است که وقتی این مساله مشخص شد، به این متهم گفتند اموال دزدی را بردار و از کشور فرار کن! همان طور که با اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی خاوری برخورد نشد و به بهانه مأموریت فراری‌اش دادند.


Page Generated in 0/0054 sec