printlogo


کد خبر: 189476تاریخ: 1396/12/9 00:00
واکنش نماینده کلیمیان به گزارش وطن‌امروز
«اکثریت ایرانیان کلیمی همواره مدافع نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند»

در پی انتشار گزارش «3 یهودی در شبکه جاسوسی سبز» که در شماره 2388 به تاریخ 8 اسفند 96 در همین صفحه منتشر شد، سیامک مره‌صدق، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی و همایون سامه‌یح، رئیس انجمن کلیمیان ایران جوابیه‌ای به شرح زیر برای «وطن‌امروز» ارسال کردند.
مدیرمسؤول محترم روزنامه «وطن‌امروز»
با سلام
تیتر روزنامه صبح «وطن امروز» هشتم اسفند 1396 سوالات فراوانی در اذهان ایرانیان یهودی ایجاد کرده و سبب اعتراضات و سوالات فراوانی گردیده است.
اولا: اینجانب تاکنون هیچ اطلاعی از دین یا مذهب متهمان به جاسوسی در این شبکه به دست نیاورده‌ام. ثانیا: بیان دین متهمان در این مورد چه هدفی را دنبال نموده؟ آیا در مورد بقیه متهمان این پرونده یا بقیه متهمان به جاسوسی و جنایات دیگر اشاره به دین و مذهب روال قانونی و جاری است؟ بدون شک رفتارهایی از این دست که در بهترین تعبیر حاصل عدم دقت کافی است هیچ‌گونه کمکی به اتحاد و همراهی اقشار مختلف ایران در مبارزه با استکبار و صهیونیزم نمی‌کند، حداقل خواسته جامعه کوچک ایرانیان کلیمی در این مورد عذرخواهی و درج این پاسخ است. اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان کلیمی همواره مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های توحیدی آن بوده‌اند و به پیروی از مقام معظم رهبری افتخار می‌کنند و تقدیم بیش از ده‌ها شهید و جانباز در جریان انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، حضور یکپارچه در راهپیمایی ها
و همایش‌های حمایت از نظام و دفاع مکرر ایرانیان کلیمی از ارزش‌های نظام مانند پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین بخشی از همراهی ایرانیان یهودی با سایر اقشار ملت ایران در پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری است. امیدوارم تمامی اصحاب مطبوعات با درک شرایط خاص و تلاش‌های دشمنان نظام در تفرقه‌افکنی در صفوف ملت ایران در جهت تعمیق و همدلی ایرانیان حرکت کنند.
بدیهی است این اتحاد و همدلی فقط سبب ناخشنودی دشمنان ملت موحد ایران و وابستگان خارجی و داخلی آنان است.
توضیح «وطن‌امروز»
پرونده شبکه جاسوسی کشف شده ابعاد بسیار وسیعی دارد که باید بموقع به آنها پرداخته شود. یکی از جوانب این پرونده، رفت‌وآمدهای مشکوک برخی متهمان به سرزمین‌‌های اشغالی است. گزارش «وطن‌امروز» با عنوان «3 یهودی در شبکه جاسوسی سبز» در واقع اشاره‌ای است به این ماجرا.
این نکته نیز بدیهی است که اتهامات جاسوسی این 3 یهودی، مسؤولیتی متوجه جامعه کلیمیان ایران نمی‌کند.


Page Generated in 0/0116 sec