printlogo


کد خبر: 189507تاریخ: 1396/12/10 00:00
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اعلام کرد
رونمایی از سند ملی راهیان نور

گروه اجتماعی: دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: امسال با اقدامات مؤثر انجام شده طی روزهای آینده سند ملی راهیان نور که به عنوان سندی محکم از راهیان نور است طی آیین خاصی رونمایی می‌شود.
به گزارش تسنیم، سردار نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: در شبکه خادمین بیش از 50 هزار خادم راهیان نور ثبت‌نام و ساماندهی شده‌اند که عمدتا دارای تحصیلات کارشناسی و بالاتر و حوزوی بوده که مشغول به فعالیت هستند. خادمین دانش‌آموزی یکی از کارهای زیبایی است که در حال انجام است و در این قالب به این نتیجه می‌رسیم که اگر فضاهای تربیتی برای جوانان انجام شود آنها زمینه برای انجام این کارها را دارند. مجموعه شبکه راویان، قریب به 25 هزار عضو دارد که راویان خوب و برجسته در مناطق عملیاتی برای ارائه خدمت فعال هستند. 15 هزار مبلغ روحانی انقلابی در مناطق سازمندهی شده‌اند و در مراکز اسکان و یادمان‌ها حضور دارند.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تصریح کرد: اقدمات فرهنگی موثری که در یادمان‌ها و گویاسازی مناطق اتفاق افتاده به همت دست‌اندرکاران انجام شده و در تلاش هستیم وقتی مردم در این مناطق حضور پیدا می‌کنند مشاهده کنند عملیات‌ها به چه صورت بوده است. سردار ادیبی با اشاره به اینکه راهیان نور با ارتباط عمیقی که با مردم مناطق دارد جایگاه خود را پیدا کرده است، گفت: امسال با اقدامات موثر انجام شده سند ملی راهیان نور طی روزهای آینده طی آیین خاصی رونمایی می‌شود که به عنوان سند محکم از راهیان نور در حال تصویب است و در حوزه ماندگاری راهیان نور نقش دارد.
 


Page Generated in 0/0053 sec