printlogo


کد خبر: 189564تاریخ: 1396/12/12 00:00
کوتاه و گویا

مرتضی ممیزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو در بدو ورود به زنجان توسط پلیس آگاهی متوقف و پس از بازرسی، تعداد 339 هزار و 600 نخ سیگار خارجی کشف و ضبط شد و در این باره راننده خودرو به عنوان متهم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی و پس از احراز قاچاق بودن محموله حکم به ضبط سیگارهای مکشوفه و پرداخت 704 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر شد. وی درباره رسیدگی به پرونده 200 کیلوگرم تنباکوی قاچاق اظهار داشت: با کشف 200 کیلوگرم تنباکو و 20 هزار نخ سیگار از یک دستگاه اتوبوس، مالک این کالاها در یکی از شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان به ضبط محموله و پرداخت 300 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
نمایشگاه جشنواره ملی هنرهای تجسمی سرچشمه سرخ (یادبود شهدای هفتم تیر) با حضور حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در موسسه فرهنگی- هنری صبا افتتاح شد.
با هدف حمایت از طرح‌های صنعتی و هدایت آنها به سمت تجاری‌سازی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، ششمین دوره برنامه تجاری‌سازی فناوری نانو موسوم به نانومچ را اجرا می‌کند. فناوران از تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه لغایت ۱۵ اسفندماه سال جاری می‌توانند طرح‌های فناورانه خود را در سامانه بارگذاری کنند. در بخش داوری طرح‌ها، افرادی که زودتر اقدام به ثبت طرح کنند، در اولویت زمانی ارزیابی قرار خواهند گرفت. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پست الکترونیکی
 info@nanomatch.ir یا با شماره ۴۴۲۷۳۶۵۲-۰۲۱ با دبیرخانه برنامه تماس بگیرند و از طریق لینک ثبت طرح، نسبت به ثبت طرح خود اقدام کنند.
سیدرضا میرصادقی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به انجام مکاتبات با بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و اداره اوقاف برای نوسازی بافت فرسوده پایتخت، گفت: تلاش ما این است با استفاده از فرآیندی که دولت و شهرداری تهران تعریف کرده‌اند، سایر نهادها نیز وارد عمل شوند.
رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «کانال تلگرامی «نوروز کجا بریم؟» به ‌همت این مرکز راه‌اندازی شده است.» روح‌الله مهدی‌نژاد، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اعلام این خبر، افزود: «این کانال با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری مناطق گوناگون کشور رونمایی شده است و علاقه‌مندان با عضویت در این کانال می‌توانند برای سفرهای نوروزی خود برنامه‌ریزی کنند.» وی گفت: این کانال با آدرس t.me/ichhto در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.


Page Generated in 0/0038 sec