printlogo


کد خبر: 189578تاریخ: 1396/12/12 00:00
2 امتیازی که در شب عجیب جزایر قناری از دست رفت
تساوی بارسا برابر لاس‌پالماس

در یکی از آخرین بازی‌های هفته بیست و ‌ششم لالیگا تیم‌های لاس‌پالماس و بارسلونا پنجشنبه‌شب به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی رضایت دادند. بارسا بازی را هجومی شروع کرد و در نخستین فرصت، سوارز قدر پاس طلایی مسی را ندانست و توپ را در مصافی تک به تک به دست دروازه‌بان کوبید. لحظاتی بعد مسی ضربه آزادی زیبا روانه دروازه کرد که با واکنش گلر راهی کرنر شد. بارسا هماهنگ بود و مسی نیز فوق‌العاده کار می‌کرد و در نهایت هم روی یک ضربه آزاد گل اول را به ثمر رساند. 2 موقعیت لاس‌پالماس روی 2 ضربه آزادی به دست آمد که هلیلوویچ هر دو را از دست داد. بارسا پرس سنگین را مثل همیشه در دستور کار داشت اما در ادامه بازی افت کرد و شاهد موقعیت گل آنچنانی روی دروازه‌ها نبودیم. نیمه اول با همان یک گل به سود بارسا خاتمه یافت. نکته جالب، کارت‌های زرد فراوانی بود که متئو لاهوز به بازیکنان 2 تیم نشان داد و از همه مهم‌تر، هند واضح دروازه‌بان لاس‌پالماس را در حالی که کسی پشت سر او نبود، نگرفت تا بازی کمی هم به جنجال کشیده شود.
نیمه دوم جنجالی شروع شد. روی یک کرنر توپ به تیرک بارسا برخورد کرد و لاهوز در تصمیمی عجیب اعلام پنالتی کرد. پنالتی را کایری به گل مساوی تبدیل کرد. بارسا پس از دریافت این گل بر شدت حملاتش افزود و موقعیت‌های خوبی بویژه روی حرکات کوتینیو به دست آورد که از دست داد. دمبله و راکیتیچ هم وارد میدان شدند اما گره کار باز نشد و با روی زمین افتادن‌های پیاپی بازیکنان میزبان، بازی بارها از ریتم افتاد. در نهایت هم بازی با همان مساوی یک - یک خاتمه یافت تا بازی یکشنبه بارسا برابر اتلتیکو‌مادرید حساس‌تر هم شود.
والورده: داور یک خطای نامرئی را پنالتی گرفت
بارسلونا  در زمین لاس‌پالماس با تساوی 1-1 متوقف شد تا 2 امتیاز حیاتی را از دست بدهد. ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت: «انگیزه‌های بسیاری برای کسب 3 امتیاز این بازی داشتیم. در نیمه اول بارها به گل نزدیک شدیم و تمام بازیکنان لاس‌پالماس در زمین خودی تجمع کرده بود. به گل هم رسیدیم ولی با اندوخته نامطمئنی به رختکن رفتیم. در نیمه دوم یک پنالتی عجیب به ضرر ما اعلام شد و گل تساوی را دریافت کردیم. پس از این گل، لاس‌پالماس بخوبی دفاع کرد و ما تداوم خوبی در برنامه‌های‌مان نداشتیم. روی پاس‌های آخر و تصمیم نهایی دقت کافی را نداشتیم. با این تساوی فاصله ما با اتلتیکو کاهش یافت با این حال حتی اگر امشب پیروز هم می‌شدیم، حساسیت بازی پیش رو با اتلتیکو در جای خود بود. حالا انگیزه‌های مضاعفی برای افزایش فاصله با اتلتیکو داریم». او درباره داوری بازی گفت: «معمولا درباره داوری حرف نمی‌زنم ولی بین 2 نیمه با او حرف زدم و گفتم گلر لاس‌پالماس بیرون محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد. آن موقعیت یک اخراج واضح بود. روی پنالتی‌ای که به ضرر ما اعلام شد، هنوز هم بازیکنان من نمی‌دانند روی خطای کدامیک، داور اعلام پنالتی کرد. همین پنالتی ضربه روحی شدیدی به ما زد، چون روی یک خطای نامرئی علیه ما پنالتی گرفتند».


Page Generated in 0/0056 sec