printlogo


کد خبر: 189580تاریخ: 1396/12/12 00:00
اخبار

شفر حداقل یک فصل دیگر روی نیمکت استقلال
با اعلام معاون ورزشی باشگاه استقلال، سرمربی آلمانی این تیم یک فصل دیگر در جمع آبی‌ها باقی خواهد ماند.
خبر پیشنهاد الهلال به وینفرد شفر بعد از پیروزی شیرین استقلال برابر پرسپولیس موجی از نگرانی را در دل هواداران این تیم به‌وجود آورده است. شفر موفق شده تیم استقلال بحران‌زده را به یک تیم قدرتمند در فوتبال ایران و آسیا تبدیل کند و به همین دلیل هواداران این تیم اعتقاد دارند کار او تازه شروع شده است ولی پیشنهاد این مربی آلمانی از الهلال باعث شده هواداران این تیم از حضور این مربی آلمانی روی نیمکت تیم‌شان برای فصل بعد مطمئن نباشند. ماجرا از این قرار است که شفر در هفته نهم لیگ برتر قرارداد یک فصل و نیمه با استقلال امضا کرد ولی گفته می‌شود برای سال دوم دو طرف باید برای ادامه همکاری با هم توافق کنند. با این حال پندار توفیقی در گفت‌وگو با ورزش سه این شایعه را رد می‌کند و می‌گوید: اصلا چنین چیزی درست نیست. در قرارداد آقای شفر آمده که اگر ایشان برای فصل اول بتواند قهرمان جام حذفی بشود یا از طریق لیگ سهمیه بگیرد قرارداد او به طور اتوماتیک تمدید می‌شود و هیچ پیش‌شرطی هم وجود ندارد. ایشان شرطی برای تمدید قرارداد برای سال دوم ندارند و با این شرایط قرارداد ایشان به طور اتوماتیک تمدید خواهد شد. وی در پایان گفت: هر دو طرف از همکاری با هم راضی هستند و تمایل به ادامه همکاری داریم.

تبرئه مسلمان در دادگاه برانکو
مسلمان مدتی است که به دلایل نامعلوم از ترکیب اصلی سرخپوشان دور شده است و همین موضوع باعث اعتراض برخی هواداران به تصمیمات برانکو در بیرون گذاشتن این بازیکن از ترکیب شده است. مسلمان اعلام کرده بود من ممنوع‌البازی‌ام نه ممنوع‌المصاحبه! با این حال دیروز برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین سرخپوشان به صحبت درباره دلایل عدم حضور مسلمان در ترکیب تیمش پرداخت و با اعلام این موضوع که دلیل عدم حضور هافبک خلاقش لجبازی نیست، تاکید کرد: «به جای مسلمان اولویت را به دیگران دادم. چه لجی با مسلمان داشته باشم و کدام مربی با بازیکنانش لج می‌کند و برای کسب نتیجه بهترین‌ها را انتخاب نمی‌کند؟ مسلمان ناراحت بوده و این حرف را زده است. هیچ مشکلی نیست، در میکسدزون می‌تواند مصاحبه کند. او ناراحت و غمگین بوده و من این را در چهره‌‌‌‌اش دیدم».
با این وصف به نظر می‌رسد محسن مسلمان در هفته‌‌های آینده و دیدارهای آسیایی می‌تواند در صورت آمادگی بار دیگر به ترکیب تیم بازگردد.

ماجرای پیچیده تراکتورسازی و عالیشاه
 سرنوشتی بدتر از نوراللهی در انتظار امید
با شرایط و اتفاقاتی که بین باشگاه تراکتورسازی و امید عالیشاه رقم خورده، می‌توان گفت که سرنوشتی بدتر از نوراللهی در انتظار این بازیکن است. پنجشنبه‌شب گذشته خبر اخراج امید عالیشاه از تراکتورسازی با توجه به حضور این بازیکن در ویژه‌برنامه داربی شبکه 3 سیما منتشر شد، هرچند همچنان ابهامات زیادی درباره آخرین وضعیت خدمت سربازی عالیشاه وجود دارد. تراکتوری‌ها مدعی هستند عالیشاه بدون اجازه در ویژه‌برنامه داربی حضور یافته که اگر این ادعا صحیح باشد رفتار بازیکن سرباز این باشگاه نامتعارف و غیرحرفه‌ای است، چرا که تراکتورسازی همزمان در زمین مسابقه مقابل پیکان قرار گرفته و طبیعتاً در چنین موقعیتی حضور بازیکن این باشگاه در برنامه تفسیری یک مسابقه دیگر حرکتی اصولی و حرفه‌ای تلقی نمی‌شود. از آن سو، گفته می‌شود خدمت عالیشاه 19 بهمن به پایان رسیده و اخراج او از سوی باشگاه تراکتورسازی بی‌معنی و فاقد اصول قانونی است. بر اساس این گزارش، گفته می‌شود دوران خدمت عالیشاه در تاریخ 19 بهمن با توجه به کسری‌های دریافت شده به پایان رسیده و تراکتوری‌ها این اختیار را نداشتند که بازیکن پیشین پرسپولیس را اخراج کنند. با مروری به گذشته می‌توان موضوع احمد نوراللهی را به خاطر آورد که او هم در تراکتورسازی خدمتش را پشت سر گذاشت اما برای کسب مجوز بازی مدت‌ها انتظار کشید و در نهایت موافقت تراکتوری‌ها موجب شد مجوز جدایی نوراللهی صادر شود اما ماجرا درباره عالیشاه احتمالاً کمی متفاوت است! تراکتوری‌ها از مصدومیت طولانی و همچنین حضور غیرمجاز این بازیکن در برنامه تفسیر داربی بسیار ناراضی هستند و طبیعتاً در چنین شرایطی گواهی و تأیید گذراندن دوره خدمت در تراکتورسازی براحتی صادر نخواهد شد. آنها اعتقاد دارند عالیشاه همچنان بازیکن تراکتورسازی است و خدمتش تمام نشده و ظاهراً مدارک این بازیکن را هنوز تأیید نکرده‌اند. اگر اینگونه باشد، حالا حکم اخراج شرایط را برای عالیشاه سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد کرد.


Page Generated in 0/0065 sec