printlogo


کد خبر: 189680تاریخ: 1396/12/14 00:00
اخبار

درگذشت کاپیتان فیورنتینا
موجب لغو رقابت‌های سری A شد
رقابت‌های هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا به علت درگذشت ناگهانی کاپیتان فیورنتینا لغو شد. به گزارش ایسنا به نقل از آ.‌اس، پیکر بی‌جان داویده آستوری صبح یکشنبه در هتلی در اودینه  پیدا شد. درگذشت ناگهانی کاپیتان فیورنتینا باعث لغو دیدار این تیم برابر اودینزه شد. دیدار جنوا و کالیاری نیز به‌خاطر این حادثه برگزار نشد، چون این بازیکن سابقه حضور در تیم کالیاری را داشت. دقایقی بعد فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد رقابت‌های هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا به خاطر این حادثه تلخ برگزار نمی‌شود.

مصدومیت نگران‌کننده ستاره ایرانی آلکمار
فان‌ دن‌ بروم از مصدومیت علیرضا جهانبخش در بازی شنبه‌شب ابراز نگرانی کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از تلگراف، آلکمار شنبه‌شب در ادامه‌  رقابت‌های لیگ فوتبال هلند به مصاف اکسلسیور رفت و با 2 گل به پیروزی رسید. علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی آلکمار  که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است، یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند  ولی در اواخر مسابقه مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. سرمربی آلکمار درباره مصدومیت علیرضا جهانبخش، گفت‌: متاسفانه حس خوبی به این مصدومیت ندارم. او از ناحیه همسترینگ احساس درد کرد. ما چند بازی پی در پی و پشت سر هم برگزار کردیم و او در تمام این بازی‌ها هر چه در توان داشت برای ما در زمین به نمایش گذاشت و تلاش زیادی کرد. باید منتظر باشیم و ببینیم مصدومیت او تا چه اندازه جدی است ولی من احساس خوبی به آن ندارم.

حسرت بازی در لالیگای سفارشی
در شرایطی که قرار بود فهد المولد یکی از 18 بازیکن تیم لوانته برابر اسپانیول باشد، این بازیکن به یکباره از فهرست تیم کنار گذاشته شد.
به گزارش ورزش سه، در ماه‌های گذشته فدراسیون فوتبال عربستان گزارش داد که بر اساس توافق فدراسیون فوتبال این کشور و لالیگا، بسیاری از ملی‌پوشان عربستانی در فصل نقل‌وانتقالات ژانویه راهی تیم‌های لالیگایی خواهند شد تا از نظر عملکرد برای حضور در جام‌جهانی آماده شوند. عربستان بعد از 12 سال راهی جام‌جهانی شده است و مدیران فدراسیون این کشور با این روش قصد دارند ملی‌پوشان‌شان را برای حضور هرچه بهتر در جام‌جهانی آماده کنند اما حالا شرایط آنطور که مدنظر تصمیم‌گیرندگان این انتقال‌ها بوده است، پیش نمی‌رود. فهد المولد، ملی‌پوش  23ساله عربستانی یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان ملی‌پوش است که به لوانته پیوسته ولی هنوز فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده است. طبق اخبار منتشر شده قرار بود که مهاجم عربستانی لوانته در لیست 18 نفره این تیم برابر اسپانیول حاضر باشد ولی پس از انتشار فهرست 18 نفره مشخص شد که این بازیکن جایی در میان نفرات لوانته ندارد تا مولد همچنان در حسرت بازی در لالیگا به سر ببرد. البته این شرایط برای سایر بازیکنان منتقل شده عربستان به لالیگا هم مصداق دارد.

راموس: دیدار با پاری‌سن‌ژرمن به اندازه یک فصل ارزش دارد
مدافع رئال‌مادرید اهمیت دیدار برابر پاری‌‌سن‌ ژرمن را به اندازه یک فصل دانست. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از آ‌‌.اس، سرخیو راموس پس از پیروزی ۳ بر یک رئال مادرید برابر ختافه در هفته‌ بیست و هفتم لالیگا با خبرنگاران صحبت کرد. کاپیتان مادرید گفت‌: همه بازی‌ها سخت است. در خانه از امتیاز حضور هواداران برخورداریم. همیشه باید توانایی‌های‌مان را نشان دهیم که در بازی دیشب (شنبه) رخ داد. پیروزی دوباره و کسب 3 امتیاز اهمیت زیادی داشت. رئال‌مادرید سه‌شنبه‌شب در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌‌سن‌ ژرمن می‌رود (دیدار رفت با پیروزی ۳ بر یک سفیدپوشان پایان یافت). مدافع ‌اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: لیگ قهرمانان اروپا برای ما اهمیت زیادی دارد. با همین جدیت در بازی سه‌شنبه ظاهر خواهیم شد. بازی سختی خواهد بود اما برای رسیدن به هدف تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. می‌دانیم برای یک فصل خواهیم جنگید. به بالاترین تمرکز ممکن نیاز داریم. حریف در خط حمله قدرت زیادی دارد اما ما نیز مهره‌های خودمان را داریم. تلاش می‌کنیم بهPSG ضربه بزنیم. کاپیتان مادرید به دیدار حساس اتلتیکومادرید و بارسلونا اشاره کرد و گفت‌: این بازی را تماشا خواهم کرد چون فوتبال را دوست دارم و چنین دیدارهایی را باید تماشا کرد. اگر 2 تیم به تساوی برسند فاصله‌مان کمتر می‌شود.


Page Generated in 0/0061 sec