printlogo


کد خبر: 189688تاریخ: 1396/12/14 00:00
نبض جامعه

مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد
آغاز مهلت دوباره ثبت‌نام در کنکور ۹۷
 مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز مهلت دوباره ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۷ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۱۶ اسفند ۹۶ امکان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات دارند. حسین توکلی به  مهر افزود: ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۷ برای پذیرش در دوره‌‌های روزانه، شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشته‌‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  از اول بهمن ۹۶ آغاز شد و در روز ۱۶ بهمن ۹۶ پایان پذیرفت. وی افزود: در این فرصت تعداد ۹۵۱ هزار و ۹۰ نفر ثبت‌نام کردند. توکلی یادآور شد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌‌اند از روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۷ نشده‌‌‌‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که از روز یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ تا چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ بتوانند در آزمون ثبت‌نام کنند.

ثبت‌نام ۳۵ هزار زائر در کاروان حج ۹۷
مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام قطعی حدود ۳۵ هزار نفر در کاروان‌های حج ۹۷ خبر داد. وحید اسکندری در پاسخ به پرسشی درباره  تعداد ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج 97 در چند روز گذشته، گفت: ثبت‌نام از زائران از روز سه‌شنبه 8 اسفند آغاز و زائران باید با مراجعه به سایت reserve.haj.ir ثبت‌نام و انتخاب کاروان‌ خود را قطعی کنند.  وی افزود: تاکنون 34 هزار و 700 زائر ثبت‌نام قطعی خود را در کاروان‌های حج تمتع سال آینده، نهایی کرده‌اند. مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ادامه درباره قیمت کاروان‌های حج آتی تصریح کرد: پایین‌ترین قیمت کاروان‌های حج سال 97، حدود ١٣ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان و قیمت گران‌ترین کاروان حج سال آتی، حدود ١٨ میلیون و  ٥٠٠ هزار تومان است. مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: هزینه تمام‌شده برای سفر حج بالاتر از ارقام فوق بوده اما در راستای تامین رفاه حجاج بیت‌الله‌الحرام با پیگیری سازمان حج و زیارت و مساعدت بانک ملی ایران، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانک به زائرانی که طی سال‌های گذشته در بانک ملی ثبت‌نام کرده بودند، از سر جمع هزینه‌های تمام‌شده کسر و قیمت کاروان‌های حج به رقم حداقل 12 میلیون و 100 هزار تومان و 17 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

معاون شهرسازی شهرداری تهران:
ساخت پلاسکو متوقف شد
 معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از توقف ساخت پلاسکو خبر داد و گفت: باید پیش‌پروانه حفاری برای کار صادر شود. مهدی حجت با اشاره به اینکه اجرای پروژه ساخت پلاسکو متوقف شده است،  به فارس‌گفت: سازندگان با دستگاه پیکور در حال تخریب دیوار بتنی بودند که این کار باعث ارتعاش در دیوارهای بازار کویتی‌ها شد و تعدادی از شیشه‌های آنها شکست. معاون شهردار تهران افزود: ‌در پی این اتفاقات آنها شکایت کردند که به ساختمان ما لطمه وارد می‌شود. وی با بیان اینکه فعلا کار را متوقف کرده‌ایم و باید پیش‌پروانه برای حفاری آن صادر شود، گفت: در حال هماهنگی با بنیاد مستضعفان در این زمینه هستیم.
 


Page Generated in 0/0053 sec