printlogo


کد خبر: 189819تاریخ: 1396/12/16 00:00
کوتاه و گویا

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران از برگزاری جشن بزرگ درختکاری و کاشت نهال در بوستان شهید نیاکی با حضور مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، رئیس انجمن‌ ام‌اس ایران و جمعی از مدیران شهری خبر داد. عباس مافی با اعلام این مطلب افزود: در این مراسم که در تاریخ شانزدهم اسفندماه برگزار خواهد شد، 250 اصله نهال توسط اعضای انجمن‌ ام‌اس ایران غرس و به یادبود این عزیزان برای هر درخت یک شناسنامه اهدا می‌شود.
شهردار منطقه 2 تهران از تجهیز فروشگاه‌های شهروند سطح منطقه در راستای کاهش مخاطرات  زیست‌محیطی خبر داد. «رسول کشت‌پور»  با اعلام این خبر و با اشاره به ضرورت به‌کار‌گیری روش‌های هوشمند و تشویق شهروندان به فرهنگ تفکیک زباله و مواد بازیافتی  از مبدا، اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌ها و اقدامات نوین در مسیر کاهش مخاطرات زیست‌محیطی و مدیریت صحیح پسماند، فروشگاه‌های شهروند منطقه 2  مجهز به دستگاه‌های هوشمند دریافت پسماند بازیافتی می‌شوند.
شهروندان تهرانی با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ محیط‌زیست، طی 2 مراسم جداگانه درخت ماندگار و درخت دوستی را در ارتفاعات شمال تهران غرس می‌کنند. این برنامه‌ها سه‌شنبه 15 اسفند ماه در 2 نقطه از ارتفاعات شمال تهران شامل بوستان جنگلی گلابدره و موزه طبیعت و حیات وحش ایران – دارآباد – با حضور مدیریت شهری منطقه یک، آموزش و پرورش، خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون، بسیجیان  و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
بانوان توان‌یاب شرکت‌کننده از منطقه 5 تهران، در هشتمین دوره مسابقات پارالیمپیک محلات شهر تهران موفق به کسب مقام سوم شدند. اسماعیل عربلو، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از کسب مقام سوم بانوان در هشتمین دوره پارالیمپیک فعالیت‌های ورزشی جانبازان و توان‌یابان شهر تهران خبر داد.


Page Generated in 0/0048 sec