printlogo


کد خبر: 189829تاریخ: 1396/12/16 00:00
اخبار

اعلام نامزدهای بهترین مسابقات تلویزیونی جشنواره جام‌جم
نامزدهای بخش مسابقات تلویزیونی چهارمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم معرفی شدند. به گزارش مهر، نامزدهای بخش مسابقات تلویزیونی چهارمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم که آیین اختتامیه آن روز پنجشنبه ۱۷ اسفند در مرکز همایش‌‌های صداوسیما برگزار می‌شود، اعلام شدند. در بخش بهترین مسابقه میدانی «ضد گلوله» از شبکه مستند، «ناهار فامیلی» از شبکه افق، «فرمانده ۳» از شبکه افق، «تیپ مخصوص» از شبکه یک نامزد شدند. همچنین در بخش بهترین کارگردانی مسابقه میدانی حسام اسلامی، مجید عزیزی و مهدی جبین‌شناس برای «فرمانده ۳»،  مجید بهرامی‌مقدم برای «تیپ مخصوص»، مهدی ماهان و مجید عزیزی برای «ضدگلوله» و افشین لیاقت و مصطفی امامی برای «آقای آتش‌نشان» نامزد دریافت جایزه این بخش شدند. در بخش بهترین مسابقه استودیویی «جادوی صدا» از شبکه 3، «کودک شو» از شبکه نسیم و «هوش برتر» از شبکه نسیم کاندیدا شده‌اند. همچنین در بخش بهترین کارگردانی مسابقه استودیویی مسابقه فامیلی از شبکه 5، «کودک شو» از شبکه نسیم و «دستپخت» از شبکه یک شایسته حضور در جمع گزینه‌های نهایی دریافت این جایزه شناخته شده‌اند. در میان نامزدهای بخش برترین اجرا نام حسین رفیعی برای «دستپخت‌‌های خودمانی» و «این خانواده»، جواد مولانیا برای «مسابقه فامیلی» و «چهار، سه، دو، یک»، افشین زی‌نوری برای «جادوی صدا» و «هوش برتر» و سیدوحید مرتضوی برای «اسرا و بشارت» دیده می‌شود.


معرفی برگزید‌گان جایزه  «شهید غنی‌پور»
هفدهمین دوره انتخاب کتاب سال «شهید حبیب غنی‌پور» با معرفی آثار برگزیده و شایسته تقدیر در بخش‌های سه‌گانه به کار خود پایان داد. به گزارش فارس،  برگزیدگان هفدهمین دوره انتخاب کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور، دوشنبه‌شب در مسجد جواد الائمه(ع) تهران معرفی شدند. در بخش کودک یک اثر برگزیده شد و یک اثر مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت. «از این طرف نگاه کن»، اثر علی خدایی از نشر  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اثر برگزیده این بخش بود و «قصه‌های کوچولو»، نوشته فریبرز لرستانی از نشر سازوکار مورد تقدیر قرار گرفت. در بخش نوجوان کتاب «مثل هیچ‌کس» اثر سپیده خلیلی از نشر قدیانی شایسته تقدیر شناخته شد. در بخش بزرگسال رمان «بی‌کتابی» اثر محمدرضا شرفی‌خبوشان از نشر شهرستان ادب به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شد و «سنگی که نیفتاد» اثر محمدعلی رکنی از نشر کتابستان معرفت در این بخش به عنوان رمان برگزیده شناخته شد.

همزمان با نخستین سالگرد   درگذشت احمد عزیزی
برگزاری آیین رونمایی از کتاب  «شاعر شطح‌نویس»
همزمان با نخستین سالگرد درگذشت احمد عزیزی، شاعر انقلاب، آیین رونمایی از کتاب «شاعر شطح‌نویس» برگزار می‌شود. به‌گزارش «وطن‌امروز»، آیین رونمایی از کتاب «شاعر شطح‌نویس» که گذری بر زندگی و آثار احمد عزیزی، شاعر انقلاب است، در مراسم نخستین جایزه ادبی کرمانشاه برگزار می‌شود. این مراسم امروز ساعت 10، همزمان با نخستین سالگرد درگذشت احمد عزیزی، با حضور نویسنده کتاب و جمعی از مسؤولان استانی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در تالار وحدت این استان برگزار می‌شود.


تهیه‌کننده «شاهگوش»  سراغ «فیروزه» رفت
سریال «فیروزه» محصول مشترک ایران و ترکیه است و قرار است سال ۹۷ در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع شود. به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «فیروزه» بر اساس طرحی از مهران برومند و به نویسندگی فرهاد توحیدی بزودی آغاز خواهد شد. این سریال محصول مشترک ایران و ترکیه است و قرار است سال 97 در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع شود.  برومند که پیش از این تهیه‌کنندگی «شاهگوش»، «دندون طلا» و سریال نیمه‌کاره «ماه‌تی‌تی» را در شبکه نمایش خانگی ساخته است با سریال جدید «فیروزه» دوباره به شبکه نمایش خانگی بازمی‌گردد.


Page Generated in 0/0181 sec