printlogo


کد خبر: 189831تاریخ: 1396/12/16 00:00
پیروزی ذوب‌آهن برابر الوحده امارات
افزایش شانس صعود

ذوب آهن اصفهان با پیروزی برابر الوحده امارات شانس خود برای صعود به مرحله بعدی مسابقات را افزایش داد. در روز دوم از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا  تیم فوتبال ذوب‌آهن دیروز در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الوحده امارات بود که این بازی با برتری ۲ بر صفر شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید. مرتضی تبریزی(۳۴ و ۷۳) هر 2 گل ذوب‌آهن را زد. در این دیدار که تماشاگران  استقبالی از آن نکرده بودند، ذوب‌آهن در نیمه اول بیشتر از حریف اماراتی صاحب توپ و میدان بود و با گل دقیقه ۳۴ مرتضی تبریزی مزد برتری‌اش را هم گرفت اما تیم الوحده نیز موقعیت‌هایی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد نتوانست به گل برسد. در نیمه دوم ذوب‌آهن صاحب موقعیت‌های زیادی شد و می‌توانست تعداد گل‌هایش را چند برابر کند اما فقط یک بار روی ضربه آرام مرتضی تبریزی و اشتباه عجیب دروازه‌بان الوحده به گل رسید تا 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کند. شاگردان امیر قلعه‌نویی با این پیروزی ۶ امتیازی شدند و شانس خود برای صعود از گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دادند. در دیگر بازی این گروه الدحیل قطر 2-3 از سد لکوموتیو تاشکند گذشت و با 9 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. تیم تاشکندی هم با 3 امتیاز در جایگاه سوم است. الوحده امارات نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.
رگ کامف: دقت کافی را در زدن ضربات آخر برای گلزنی نداشتیم
سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: دقت کافی را در زدن ضربات آخر برای گلزنی نداشتیم و موفق به گل زدن نشدیم.  لورنت رگ‌کامف بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن ایران در نشست خبری گفت: به نظرم بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم ما دقت کافی را در زدن ضربات آخر برای گلزنی نداشتیم و موفق به گل زدن نشدیم. ذوب‌آهن بازی خوبی ارائه کرد و کنترل بازی را در دست گرفت. ذوب‌آهن قدر لحظات را دانست و این تفاوت ما با ذوب‌آهن بود. وی درباره اینکه شانس صعود دارید یا نه؟ گفت: تلاش می‌کنیم در بازی بعدی که میزبان ذوب‌آهن هستیم برنده شویم و این تمام تلاش ما برای آغاز دور برگشت است.
سرمربی الوحده درباره اینکه چرا در نیمه دوم تیمش از نظر بدنی افت کرد و برنامه‌ای برای گلزنی نداشت؛ آیا این مساله به دلیل قدرت ذوب‌آهن بود؟ اظهار داشت: به نظرم کاملا طبیعی بود و ذوب‌آهن در خانه‌اش بازی می‌کرد و تلاش زیادی برای گلزنی داشت ما در لحظاتی از بازی می‌توانستیم بازی را یک - یک کنیم. فشار زیادی روی تیم ما است و هر4-3 روز یکبار بازی داریم اما امیدمان را از دست نمی‌دهیم و به آینده امیدواریم. وی درباره اینکه ذوب‌آهن موقعیت‌های گلزنی زیادی در این بازی از دست داد، گفت: دروازه‌بان ما یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ امارات و بازیکن تیم‌ملی کشورش و بسیار جوان و با انگیزه است. نتیجه بازی را نحوه استفاده از موقعیت‌ها رقم زد.
تبریزی بهترین شد
مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل الوحده انتخاب شد. مرتضی تبریزی با زدن ۲ گل تیمش در بازی دیروز ذوب‌آهن و الوحده امارات به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب و معرفی شد. ذوب‌آهن با این برد ۶ امتیازی شد و منتظر بازی‌های هفته آینده در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.


Page Generated in 0/0083 sec