printlogo


کد خبر: 189835تاریخ: 1396/12/16 00:00
اخبار

مورینیو در جام‌جهانی بیشتر از مسی دستمزد می‌گیرد
سرمربی منچستریونایتد در جریان جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیش از مهاجم بارسلونا دستمزد دریافت خواهد کرد.
به نقل از آ.اس، ژوزه مورینیو با شبکه آرتی روسیه قرارداد بسته است تا درباره برخی بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان مفسر صحبت کند. همچنین نظرات خود را درباره این رقابت‌ها مطرح خواهد کرد. قرارداد اولیه سرمربی منچستریونایتد برای 4 روز است و او با شرکت در مراسم افتتاحیه و چند روز ماندن در این کشور 9/1 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. یعنی سرمربی پرتغالی برای هر روزی که در روسیه سپری خواهد کرد ۴۷۵ هزار یورو به دست می‌آورد. از مورینیو برای فینال جام‌جهانی نیز دعوت خواهند کرد اما آن تنها ارتباط ماهواره‌ای خواهد بود و سرمربی یونایتد نیازی به سفر نخواهد داشت. در این میان سرمربی پرتغالی استراحت خواهد کرد و به همراه خانواده‌اش در تعطیلات تابستانی خواهد بود. با این قرارداد مورینیو بیش از لیونل مسی در جریان جام‌جهانی دستمزد دریافت خواهد کرد. قرارداد مهاجم بارسا با تیم کاتالانی ۴۰ میلیون یورو در سال است و او روزانه ۱۱۰ هزار یورو دستمزد کسب می‌کند.

پدیده دورگه ایرانی
به تیم‌ملی استرالیا دعوت نشد
برت فن‌مارویک، دانیل ارزانی را به تیم‌ملی این کشور برای 2 بازی دوستانه با نروژ و کلمبیا دعوت نکرد. به نقل از هرالدسان، تیم‌ملی استرالیا برای برپایی نخستین اردوی خود برای حضور در جام‌جهانی به اروپا خواهد رفت تا 2 دیدار دوستانه برگزار کند. این تیم باید در نخستین دیدار در اسلو به مصاف تیم‌ملی نروژ برود و در ادامه در دومین دیدار دوستانه خود نیز رودرروی کلمبیا قرار خواهد گرفت. برت فن‌مارویک، سرمربی استرالیا برای این دیدار نفرات مورد نظرش را به اردوی تیم‌ملی استرالیا فراخواند. از نکات جالب دعوت نکردن از دانیل ارزانی پدیده ایرانی- استرالیایی است که در ملبورن ویکتوری عملکرد خیلی خوبی داشت و استرالیایی‌ها امیدوار بودند او را به تیم‌ملی دعوت کنند تا دیگر نتواند برای تیم‌ملی ایران به میدان برود ولی این اتفاق رخ نداد. همچنین تیم کیهیل، ستاره پا به سن گذاشته استرالیا هرچند در تیم میلوال به بازی گرفته نشد اما به تیم‌ملی کشورش برای این اردو دعوت شده است.
استرالیا با تیم‌های فرانسه، دانمارک و پرو در جام‌جهانی روسیه همگروه است.

تیتر عجیب سایت اماراتی
داور در ۵ دقیقه پرسپولیس را برنده کرد!
سایت اماراتی دلیل اصلی پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الوصل را اشتباهات تاثیرگذار داور عراقی دانست. به نقل از دات امارات، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و توانست در ورزشگاه آزادی الوصل امارات را با 2 گل از پیش رو بردارد تا صدرنشین این گروه شود. سایت دات امارات دلیل شکست الوصل را اشتباهات داوری عنوان کرد. این سایت اماراتی نوشت: الوصل با وجود چند غایب بزرگی که داشت بازی خوبی را در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشت اما داور عراقی در 5 ‌دقیقه 2 اشتباه داشت و باعث شد تیم ایرانی پیروز بازی شود. پرسپولیس با بردی که در این دیدار به‌دست آورد با تفاضل گل بهتر نسبت به السد و نسف در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گرفت.

فرار یاران طارمی از شکست خانگی مقابل الاهلی عربستان
الغرافه قطر مقابل الاهلی عربستان به تساوی یک- یک رسید. در ادامه هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه A، الغرافه قطر به مصاف الاهلی عربستان رفت که این دیدار در نهایت با تساوی یک- یک به پایان رسید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه در ترکیب ثابت تیمش حضور داشت. در این دیدار عاقل السحبی در دقیقه ۶۲ تک‌گل الاهلی را به ثمر رساند و روبرت کویجادا در دقیقه ۹۲ گل تساوی را برای الغرافه به ثمر رساند.  با این نتیجه الاهلی 7 امتیازی و صدرنشین گروه A شد و الغرافه با 4 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند. در دیدار دیگر این گروه تراکتورسازی ایران در خانه‌ الجزیره امارات به تساوی بدون گل رسید. الجزیره در این گروه با 4 امتیاز بالاتر از الغرافه در رده دوم قرار دارد و تراکتورسازی با یک امتیاز در رده چهارم است.
 


Page Generated in 0/0058 sec