printlogo


کد خبر: 190050تاریخ: 1396/12/21 00:00
کوتاه و گویا


هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، مقرره تبعیض‌آمیز معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور درباره استخدام نیروی مورد نیاز  را باطل کرد. به دنبال شکایت از شرط «بومی تهران بودن» برای متقاضیان استخدامی از محل مجوز شماره 220/91/40994 معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، جهت تأمین نیروی  مورد نیاز خود، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری بومی‌گزینی را تبعیض‌آمیز و مغایر با ماده 41 قانون مدیریت خدمات کشوری و بند نهم اصل سوم قانون اساسی دانست و باطل کرد.
آیین پاکسازی سراسری محوطه‌های میراث جهانی و میراث فرهنگی کشور 18 اسفندماه و همزمان با سومین جمعه پایان سال با حضور سمن‌ها، دوستداران میراث فرهنگی محوطه‌های تاریخی و فرهنگی سراسر کشور، مردم و مسؤولان محلی  برگزار شد.
3 کانکس از سوی انجمن صنفی کارفرمایی فروشندگان اسباب‌‌بازی و پولیش استان تهران با همکاری شورای نظارت بر اسباب‌بازی به 3 خانوار زلزله‌زده استان کرمانشاه اهدا شد. ساخت این کانکس‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 96 میلیون ریال و اسکلت‌بندی و کلاف تیرآهن، عایق‌بندی یونولیت فشرده، تزئینات داخلی (پی‌وی‌سی) 8 میل و در و پنجره آلومینیوم به یک شرکت سازنده کانکس و ویلاهای پیش‌ساخته سفارش داده و پس از آماده شدن به منطقه‌ زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.
موضوع‌های بخش‌ کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا(ع) از 8 به ۱۰ موضوع افزایش یافته است. در همین حال با حذف 2 موضوع شعرسرایی و نشریه‌نگاری، 4 موضوع جدید «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت» به بخش‌های این جشنواره در سال ۱۳۹۷ افزوده شده است.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری جشنواره هفت سین نوروزی با مشارکت شهروندان در بوستان شهید نیاکی خبر داد. محمدرضا غلامی خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و همچنین آشناسازی نسل جوان با آیین‌های سنتی ایرانی، جشنواره هفت سین نوروزی با مشارکت شهروندان  در  بوستان شهید نیاکی برگزار خواهد شد.
پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس در باغ‌موزه قصر به خاک سپرده خواهد شد. با توجه به درخواست اهالی و خانواده شهدای منطقه 7 تهران و در پی بازدید و جانمایی سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودان ستادکل نیروهای مسلح از باغ‌موزه قصر، پیکر 2 شهید والامقام گمنام در باغ‌موزه قصر آرام خواهد گرفت.
برای نخستین‌بار در کشور‌‌‌‌‌‌‌‌‌، همسان‌‌سازی نشان‌‌های تمام شرکت‌های زیرمجموعه یک هلدینگ تجاری- اقتصادی انجام و به ثبت رسید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. اکبر رستمی‌نیا، مدیر روابط عمومی هلدینگ گروه سرمایه‌گذاری تامین آتیه تدبیر سبز، از همسان‌سازی نشان‌های شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین و ضروری‌‌‌‌‌ترین شاخصه‌‌های یک هلدینگ حرفه‌‌‌ای، تبعیت شرکت‌ها و نهادهای زیرمجموعه آن از یک خط‌مشی واحد است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. در همین راستا، «نشان»‌‌های شرکت‌ها نخستین تصویری است که به عنوان پیشانی هلدینگ در معرض دید مشتریان و مخاطبان قرار می‌گیرد.


Page Generated in 0/0067 sec