printlogo


کد خبر: 190059تاریخ: 1396/12/21 00:00
اخبار

به نمایندگی از رهبر انقلاب
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیت‌الله یزدی عیادت کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌ گلپایگانی به نمایندگی از رهبر حکیم انقلاب اسلامی از آیت‌الله یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عیادت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر دیروز (یکشنبه) با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله محمد یزدی عیادت و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کرد.

موافقت رهبر انقلاب با کناره‌گیری آیت‌الله جنتی از امامت جمعه تهران
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله احمد جنتی در نامه‌ای به رهبر حکیم انقلاب اسلامی با اشاره به ۲۵ سال توفیق خدمت در سنگر امامت جمعه تهران و با تشکر از اعتماد و عنایات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در طول این مدت، درخواست کناره‌گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی با این درخواست موافقت کردند.

کشف محموله ترانزیتی موادمخدر توسط اطلاعات سپاه تهران
یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه تهران جزئیات کشف محوله‌ ترانزیتی موادمخدر را تشریح کرد. یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه تهران در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر کشف بزرگ‌ترین‌ محموله ترانزیت موادمخدر به اروپا اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه تهران، باند حرفه‌ای ترانزیت موادمخدر به مقصد اروپا متلاشی شد. وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال فعالیت اطلاعاتی
چند ماهه مبنی بر ترانزیت محموله قابل‌توجهی از موادمخدر به مقصد اروپا، نیروهای سازمان اطلاعات سپاه تهران در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی این محموله را در یک دستگاه خودروی کشنده که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. به گفته این منبع آگاه، قاچاقچیان دستگیر شده در این عملیات قصد خارج کردن بیش از 250 کیلوگرم تریاک را به مقصد کشوری در غرب اروپا داشتند و درصدد بودند این مواد را در قالب محموله مواد خوراکی از کشور خارج کنند.
وی در ادامه افزود: این مواد با پوششی خاص در بسته‌های سس مایونز قرار داده شده بود و کشف این حجم از مواد در سطح ترانزیت بی‌سابقه بوده و جزو بزرگ‌ترین محموله‌های کشف‌شده ترانزیتی در تهران است. این منبع آگاه در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این عملیات، تمام افراد مرتبط با این باند شناسایی و دستگیر شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

صهیونیست‌ها تحمل هزینه‌ مواجهه با ایران را ندارند
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: رژیم صهیونیستی امروز بیش از گذشته قدرت جمهوری اسلامی ایران را باور کرده و از آزمودن آن خودداری خواهد کرد، زیرا قادر به مدیریت مواجهه با ایران و تحمل هزینه‌ آن نخواهد بود. به گزارش فارس، سردار سرلشکر غلامعلی رشید، در نشستی که با حضور مسؤولان و کارشناسان امنیتی سپاه برگزار شد، در ارزیابی موقعیت و شرایط منطقه‌ای ایران و دستاوردهای آن اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در سال جاری با شکست تروریسم داعش در منطقه علاوه بر ثبات‌بخشی در سوریه و عراق، قدرت بازدارندگی خود را برابر تهدیدات نظامی- امنیتی افزایش داد. رشید گفت: هم‌اکنون توسعه و تعمیق قدرت منطقه‌ای ایران هرگونه تصمیم‌گیری برای مقابله با جمهوری اسلامی را دشوار و با هزینه‌های غیرقابل محاسبه همراه کرده است. وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز بیش از گذشته قدرت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه ادراک و باور کرده و از آزمودن آن خودداری خواهد کرد، زیرا قادر به مدیریت مواجهه با ایران و تحمل هزینه‌ آن نخواهد بود.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌ تصریح کرد: آمریکا نیز از فرو رفتن در باتلاقی که حاصل سیاست‌های بحران‌سازی و ایجاد درگیری نظامی از سوی رژیم صهیونیستی است، خودداری کند.


Page Generated in 0/0087 sec