printlogo


کد خبر: 190090تاریخ: 1396/12/22 00:00
اخبار

تهدید داور توسط مالک مسلح باشگاه پائوک
داور دیدار پائوک و المپیاکوس با تهدید مالک مسلح باشگاه تیم میزبان روبه‌رو شد. ‌به نقل از آ.اس، جهان فوتبال شاهد اتفاقات عجیبی در این هفته بود. پس از حوادث لندن و لیل که بازیکنان وستهام و تیم فرانسوی توسط هواداران‌شان در زمین بازی تهدید شدند، اتفاق غیرمنتظره دیگری یکشنبه شب در سوپر لیگ یونان رخ داد. دیدار پائوک و آ.اک آتن از هفته بیست‌وپنجم سوپرلیگ یونان در دقیقه ۹۰ متوقف شد. 2 تیم مدعی قهرمانی در حالی برابر هم قرار گرفتند که ‌پیش از این دیدار بین تماشاگران میزبان و پلیس درگیری‌هایی به وجود آمده بود اما این درگیری جزئی بود. در جریان بازی هم تنش‌هایی وجود داشت. با این حال در لحظات پایانی بازی اتفاق عجیبی رخ داد. وارلا، بازیکن پائوک با ضربه سر برای تیمش در دقیقه ۹۰ گلزنی کرد و میزبان یک بر صفر پیش افتاد اما داور این گل را قبول نکرد و اعلام کرد در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است، سپس بازی متوقف شد. بازیکنان پائوک دور داور جمع شدند و بازیکنان آ.اک به رختکن رفتند. در این شرایط مالک باشگاه پائوک، ایوان ساویدیس وارد زمین شد و از تیمش خواست به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کند. در تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی می‌توان دید ساویدیس اسلحه همراه دارد. مانولو خیمنس، مربی آ.اک درباره این اتفاق گفت‌: ابتدا تصور نمی‌کردیم رئیس باشگاه اسلحه همراه داشته باشد اما سپس متوجه این قضیه شدیم. مالک باشگاه پائوک در حالی به سمت داور رفت که یک اسلحه به همراه داشت. او داور را تهدید کرد و گفت: «تو مُردی!» در این شرایط بازی توسط داور متوقف شد. مسعود شجاعی بازیکن ایرانی آ.اک در این دیدار حضور داشت و از دقیقه ۸۲ به میدان رفته بود.

طارمی بهترین مهاجم هفته بیستم لیگ ستارگان قطر
مهاجم ایرانی الغرافه در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و بهترین مهاجم هفته بیستم شد. به نقل از استاد الدوحه، هفته بیستم لیگ ستارگان قطر به پایان رسید و ترکیب بهترین‌های هفته اعلام شد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی الغرافه توانست بهترین مهاجم هفته بیستم شود. ستاره سابق سرخ‌پوشان پایتخت در دیدار تیمش برابر السیلیه توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

متن استعفای خادم خطاب به اعضای مجمع
رئیس فدراسیون کشتی که پیش از این استعفای خود از این مسؤولیت را اعلام کرده بود با حضور در مجمع این فدراسیون بیانیه‌ای را در تکمیل استعفایش به اعضای مجمع ارائه کرد. در متن بیانیه رسول خادم برای اعضای مجمع آمده است:
«با سلام  و درود به اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی بویژه روسای محترم هیات کشتی استان‌ها که یار و یاور کشتی کشور در اجرای برنامه‌های سنگین و فشرده آن بوده و هستند. در این چند سال شاهد مظلومیت مدیریت کشتی کشور در برابر مواضع ناخوشایند آشکار و پنهان وزارت ورزش و جوانان  نسبت به ورزش ملی کشور  بوده‌اید. از نظر من مشی و  مرامنامه عملی مدیریت ورزش در کشور به گونه‌ای است که با روحیات و زوایای رفتاری دیگر متقاضیان محترم کاندیداتوری فدراسیون کشتی، هماهنگی و همخوانی بیشتری دارد. حضور من اسباب تحمیل بی‌مهری‌های  مضاعفی بر کشتی خواهد بود. در این چند سال تلاش کردم از کنار تمامی تنگناهای حاصل از بی‌توجهی‌های مدیریت کلان ورزش به کشتی کشور، با اتکا به بزرگی خانواده کشتی  بگذرم. حتی این تلاش را با شرکت مجدد در انتخابات فدراسیون کشتی نیز ادامه دادم. اما خواهران و برادران عزیزم بهتر است دیگر کتمان نکنیم. کشتی به اندازه کافی تنها هست و منصفانه نیست به واسطه تلاش ناموفق آقایان برای همراه کردن فردی چون من که تمامی سلول‌های وجودش از کشتی است، بیش از این، آب را به روی کشتی ببندند. نکته آخر اینکه حضور من در کشتی برای خودم نبوده و نیست. من مدیون کشتی بوده و هستم. هیچ گاه هم از خانواده کشتی جدا نخواهم شد. اجازه بدهیم فردی مسؤولیت فدراسیون کشتی را بپذیرد که بتواند با ادبیات و افکار مورد نظر آقایان وزارتی، فدراسیون را اداره کند. شاید این اتفاق کمی از تنهایی ورزش ملی کشور بکاهد.


Page Generated in 0/0058 sec