printlogo


کد خبر: 190113تاریخ: 1396/12/22 00:00
اخبار

آل‌سعود در حمله به سفارت ایران در لندن نقش داشته است
سردار اسماعیل کوثری عنوان کرد: افراد فرقه شیرازی عاملان سرسپرده صهیونیست‎ها و استکبار جهانی هستند و باید حمله به سفارت توسط وزارت امور خارجه پیگیری شود. جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، در واکنش به حمله فرقه شیرازی‎ به سفارت ایران در لندن عنوان کرد: افراد فرقه شیرازی که‎ این اقدام را انجام دادند عاملان سرسپرده صهیونیست‎ها و استکبار جهانی هستند و باید این مسأله توسط وزارت امور خارجه پیگیری شود و افرادی که در این ماجرا دستگیر شدند به سخت‎ترین و شدیدترین وجه با آنها برخورد شود. نماینده سابق مجلس در ادامه با اشاره به حضور محمد بن سلمان
در انگلیس اظهار داشت: در این اقدام محمد بن‌سلمان با مسؤولان انگلیسی هماهنگ بود، چرا که حمله به سفارت ایران در لندن در این مقطع سفر بن‌سلمان انجام می‏شود و از آنجایی که سفر بن‌سلمان با مخالفت‎های زیادی روبه‌رو شد به منظور انحراف نارضایتی‎ها و اعتراض مردم انگلیس دست به چنین کاری زدند تا توجه مردم و رسانه‎ها را به سمت سفارت ایران در لندن معطوف کنند. جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: همانطوری که مجلس هشتم سطح ارتباط با انگلیس را تنزل داد، الان نیز باید مجلس ورود و این مسأله را مجددا بررسی کند و سطح ارتباط را از سفیر به کاردار تنزل دهد یا اینکه اصلا قطع ارتباط کند تا در نهایت تکلیف‌مان را با انگلیس مشخص کنیم و این هم به عهده دولت است و هم به عهده مجلس که این کار را انجام دهند تا آنها بفهمند ما با کسی شوخی نداریم و به هیچ‌وجه هم کوتاه نخواهیم آمد.

برگزاری مجمع ملی جمنا  در سال آینده
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره جلسه شب گذشته این جبهه گفت: سال آینده مجمع ملی جمنا برگزار می‌شود و قصد داریم دفتر سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب را فعال کنیم. سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایلنا‌، درباره جلسه هیأت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهاى انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر اولویت جبهه مردمی تشکیل مجامع استانی و شهرستانی و بازسازى ساختار است. مقرر شد در چند استان باقیمانده هرچه سریع‌تر هیأت مؤسس ١٠ نفره تعیین شود و نمایندگانی از شورای مرکزی جبهه در این استان‌ها حضور پیدا کنند. وی ادامه داد: مبحث دیگری که مورد بررسی قرار گرفت، تاکید بر فعال شدن کمیته رسانه به منظور بازتاب نقطه نظرات شخصیت‌ها و فعالان این جبهه و اطلاع‌رسانی اقدامات و مواضع جبهه بود؛ همچنین مقرر شد دفتر سیاسی جبهه مردمی با ارائه تحلیل‌ها و گزارش‌ها در جهت ارتقای سطح آگاهی اعضا و همگرایی بین آنان در سراسر کشور برنامه‌ریزی و اقدام کند. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه سال آینده نشست سراسری مجمع ملی را  خواهیم داشت و درصدد هستیم مقدمات آن را فراهم کنیم، گفت: در هر شهرستان و استان یک مجمع خواهیم داشت که مجامع شهرستانی شورای شهرستان را انتخاب می‌کنند، تعداد اعضای هر شورا ۳۰ نفر خواهد بود که مجمع استانی از ترکیب شوراهای استانی شکل می‌گیرد.

سال آینده؛ قرائت گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از موکول شدن قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در صحن علنی مجلس به بعد از عید خبر داد. جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به بعد از عید موکول شد زیرا مجلس فرصتی برای قرائت این موضوع قبل از نوروز ندارد. پیش از این، وی اعلام کرده بود: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مدت زمانی است به پایان رسیده و خلاصه آن در 50 صفحه به کمیسیون آموزش ارائه و در کمیسیون، گزارشی در چند صفحه برای  قرائت در صحن تنظیم شده و در دستور کار این هفته صحن علنی مجلس قرار گرفته است.


Page Generated in 0/0056 sec