printlogo


کد خبر: 190151تاریخ: 1396/12/23 00:00
حاشینه نگاری همایشی با موضوع عمل به شعار سال
شکلات تلخ
سحر فتحی

قرار بود حاشیه های همایشی با موضوع حمایت از تولید ملی و کنترل واردات خارجی را که در سالن تلاش وزارت راه و رفاه نفت سازی برگزار می شد، بنویسم. موکت بنفش Bugatti که کف سالن را پوشانده بود اولین چیزی بود که نظرم را جلب کرد، از بوی ادکلن گوگیجه گرفتم، از Atelier Cologne زده بودند تا  Diorو Tom Ford ؛ روی میزهای صبحانه همه چیز برای پذیرایی گذاشته شده بود از yomorta گرفته تا مربای madrono tree و چای ahmad. مراسم طبق معمول مشکل بلندگو داشت و شخصی که داشت مشکل را برطرف می کرد زیر لب شجره نامه چین را مرور می کرد. مجری برنامه با کت و شلور dolce gabbana بالای سن رفت و از یکی از مسئولین دعوت کرد تا بیاید. از داخل کیف سامسونیت اهدایی، خودکار Canco را بیرون آوردم تا یادداشت برداری کنم. همسر سخنران گوشی Apple خود را از کیفش درآورد و شروع به فیلمبرداری کرد.
سخنران از ایجاد طبقه کارگری و سرمایه داری ابراز تاسف کرد و با بیان I am sorry مردم را به مبارزه با این فاصله طبقاتی فرا خواند و گفت: ما باید Light کار و اشتغال را همواره با تولید کالاهای originalو antic تابناک نگه داریم. پس از اتمام کلیپ مجری پشت میکروفن اعلام کرد:
صاحب خودروهای فورد شاسی بلند و مازراتی قرمز لطفا به محل پارک خودرو مراجعه کنند. در دقایق پایانی برنامه از چند کارآفرین نمونه  با اهدای تندیس برج ایفل تقدیر شد.

 


Page Generated in 0/0051 sec