printlogo


کد خبر: 190171تاریخ: 1396/12/23 00:00
انواع سلبریتی ها در سالی که گذشت
پرتقال واشنگتنی هم نیستی!
محمدامین میمندیان

1-گونه پشیمان شونده: گروهی از سلبریتیانند که طی انتخابات در رای جمع کردن برای کاندیدشان تا مرز شرحه شرحه شدن پیش رفتند و حتی تهدید به ترک کشور کردند. درحدی که ملت گفتند: “باشه! تو فقط سینمای مارو تنها نذار. اصن هرکی تو بگی خوبه”. این گروه پس از انتخابات و درپی گرانی عوارض خروج از کشور(و نه تخم مرغ و پیاز و گوشت و دلار و باقی اقلام) ابراز پشیمانی کردند ولی خداروشکر هنوز در وطن به سر می برند.
2-گونه فالو جمع کننده: سلبریتیانی اند که پس از زلزله ی کرمانشاه گوشی به دست به منطقه شتافتند و چندتا سلفی درجه یک با زلزله زدگان گرفتند و طی یک فیلم کوتاه، ضمن گرفتن حالت غم، تاسف و تاثرشان را از ساخت مسکن مهر اعلام کردند و رفتند که رفتند که رفتند که...
3-گونه زر مفت زننده: بخشی از سلبریتی ها را گویند که در کمال امنیت بدون نفس گیری، پول های سفره سینمای حکومت و بودجه سازمان های حکومتی را بلعیده، سپس با آرامش در تراس نشسته آب پرتقال می خورند و همزمان علیه کشور،اسلام، نظام، مدافعان حرم و درحمایت از مختششین(مغتشش نه ها) و داعش و الباقی دشمنان توییت می‌زنند. گفتنی است در روزهای پایانی سال گونه ای از ایشان  که خود را “ببر کرد فروردینی” می نامید، طی پستی نشان داد که قدر “پرتقال واشنگتونی ژانویه ای” هم جرات و غیرت نداشته است.


Page Generated in 0/0055 sec