printlogo


کد خبر: 190215تاریخ: 1396/12/23 00:00
اخبار

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله شاه‌آبادی
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی، درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج‌آقا نصرالله شاه‌آبادی را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم بزرگوار مرحوم آیت‌‌الله آقای حاج‌آقا‌ نصرالله شاه‌آبادی رحمت‌الله‌علیه را به بازماندگان مکرم ایشان و بیت رفیع شاه‌آبادی و همه‌ ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را که از شاگردان و نزدیکان امام راحل عظیم‌الشأن و از وفاداران به انقلاب و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی بودند، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۲ اسفند 96

نباید از تعرض به سفارت ایران در لندن بسادگی گذشت
آ‌یت‌الله العظمی نوری‌همدانی تأکید کرد: نباید از کنار مسأله حمله عده‌ای به سفارت ایران در لندن بسادگی گذشت، بلکه باید واکنش نشان داد و مسؤولان پیگیر موضوع باشند. به گزارش رسا، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تأکید بر احیای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر، به شبهه‌پراکنی برخی درباره حجاب اشاره کرد و ابراز داشت: اگر دستورات اسلامی مانند حجاب در جامعه اجرایی نشود بتدریج محو خواهد شد. وی عنوان کرد: باید برای جامعه ارزش‌ها و ضدارزش‌ها را تبیین کنیم تا مردم بدانند القائات دشمن ضدارزش بوده و به جامعه آسیب وارد می‌کند؛ باید در مسیر حفظ ارزش‌های الهی و اسلامی به صورت جهادی کار کرد که اگر جهاد و تفکر جهادی نباشد حکومت و ارزش‌های آن باقی نخواهند ماند. این مرجع تقلید با اشاره به قدرت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون بویژه عرصه دفاعی و موشکی خاطرنشان کرد: داشتن قدرت هسته‌ای و دفاعی، دشمنان را به وحشت انداخته است و تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی، جهاد و ولایتمداری در کشور باقی بماند، نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر می‌شود. وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان ایران اسلامی برای ضربه زدن به انقلاب اضافه کرد: استکبار، صهیونیسم و ایادی آنها در منطقه همواره در صدد ضربه زدن به ایران هستند و باید هوشیار بود و به صورت جدی با آنها مقابله کرد. همچنین نباید از کنار مسأله حمله عده‌ای به سفارت ایران در لندن بسادگی گذشت، بلکه باید واکنش نشان داد و مسؤولان پیگیر موضوع باشند.

در مراسمی با عنوان «قلم مقدس»
یادبود چهلمین روز درگذشت  «رضا مقدسی» امروز برگزار می‌شود
مراسم چهلمین روز درگذشت زنده‌یاد رضا مقدسی، مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر برگزار می‌شود. به گزارش مهر، یادواره چهلمین روز درگذشت روزنامه‌نگار تراز انقلاب اسلامی رضا مقدسی با عنوان «قلم مقدس» برگزار می‌شود. این مراسم امروز ۲۳ اسفند ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در نخلستان اوج، خیابان مظفر شمالی، شماره ۹۸ برگزار می‌شود. رضا مقدسی از فعالان رسانه‌ای بود که سال ۴۶
در مشهد مقدس متولد شد و فعالیت رسانه‌ای را از دوران دانش‌آموزی و با نوشتن در نشریات دانش‌آموزی آغاز و سال‌ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرد. حضور در بخش‌های مختلف تحریریه‌ صداوسیما، دبیری سرویس‌های جامعه و سیاسی روزنامه جام‌جم، قائم‌مقامی همشهری، مدیرمسؤولی روزنامه خبر، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسؤولی روزنامه بین‌المللی تهران‌تایمز بخشی از سوابق زنده‌یاد مقدسی است. رضا مقدسی ۱۳ بهمن‌ماه امسال پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری گوارشی، در ۵۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.


Page Generated in 0/0066 sec