printlogo


کد خبر: 190220تاریخ: 1396/12/23 00:00
نبض جامعه

عضو هیأت تحقیق و تفحص مجلس خبر داد
ضبط اموال متهم ۵۰۰ میلیاردی صندوق فرهنگیان

عضو هیأت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از صندوق ذخیره فرهنگیان از ضبط اموال متهم ۵۰۰ میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد. اسد‌الله عباسی، عضو هیأت تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه قرائت این گزارش در دستورکار صحن علنی پارلمان قرار دارد، گفت: پس از قرائت گزارش این هیأت این گزارش برای بررسی به قوه‌قضائیه ارائه می‌شود. وی با اشاره به متهم صندوق ذخیره فرهنگیان که به آلمان فرار کرده است، افزود: اموال این شخص در حال کارشناسی و قیمت‌گذاری است که بخشی از اموال وی ضبط و عودت داده شده و مابقی اموال وی نیز در حال قیمت‌گذاری است.

شرایط فراخوان ظرفیت‌های جدید حج 97
سهمیه اضافی تنها در صورتی به جمهوری اسلامی ایران داده می‌شود که ظرفیت‌های جدید حج ایجاد و اعلام شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب زائرانی که فیش‌های اولویت‌دار تا سی‌ام دی سال ۸۵ در اختیار دارند، ظرفیت ثبت‌نام در برخی استان‌ها تکمیل شده است. وی افزود: تنها در صورتی که سهمیه اضافی به جمهوری اسلامی داده شود، ظرفیت‌های جدید حج ایجاد و اعلام خواهد شد.

اعلام ساعت کار داروخانه‌های هلال‌احمر
ساعت کار داروخانه‌های هلال‌احمر در ایام تعطیلات نوروزی اعلام شد. به گزارش «وطن‌امروز»، داروخانه‌های مرکزی، تخصصی و فوق‌تخصصی (تک‌نسخه‌ای)، تهرانپارس و جزیره کیش به  دلیل انبارگردانی در روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند تعطیل است. همچنین ساعت کاری داروخانه مرکزی در روز دوشنبه مورخ ۲۸ اسفند به دلیل انبارگردانی از ساعت 7:30 الی ۱۳ خواهد بود. در تعطیلات نوروز، داروخانه مرکزی هلال‌احمر از ساعت ۸ تا ۱۳ باز خواهد بود و در روزهای غیرتعطیل در ایام نوروز از ساعت ۸ تا ۱۶ برای خدمت‌رسانی به هموطنان و بیماران عزیز آماده است. همچنین داروهای تک‌نسخه‌ای در روزهای تعطیل از طریق داروخانه مرکزی در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت. بر اساس این گزارش، داروخانه‌های تک‌نسخه‌ای، تهرانپارس و جزیره کیش نیز در روزهای تعطیل ایام نوروز بسته است و در روزهای غیرتعطیل از ساعت 7:30 تا ۱۳ فعال خواهد بود.
 


Page Generated in 0/0059 sec