printlogo


کد خبر: 190269تاریخ: 1396/12/24 00:00
کوتاه و گویا

علی‌اصغر جعفری، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس ضمن بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس دزفول در جلسه مشترکی با رئیس این مرکز، درباره نحوه تعامل و همکاری بین‌موزه‌ای گفت‌وگو کرد. وی همچنین ضمن بازدید از یادمان شهدای والفجر یک ضمن بررسی روند پیشرفت و آماده‌‌سازی این یادمان، مجید چعب را به عنوان مدیر اجرایی این یادمان معرفی کرد.
مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از قطعی شدن حکم جریمه 46 میلیارد ریالی متهمانی خبر داد که قصد خروج
600 هزار دلار قاچاق به خارج کشور را داشتند. سیدعبدالمجید اجتهادی گفت: این متهمان 600 هزار دلار را در اتوبوسی که از تهران به مریوان در حال حرکت بود و قصد سلیمانیه عراق را داشت جاسازی کرده بودند که با اقدام اطلاعاتی ماموران نیروی انتظامی کشف شد.
کامران زنگیشه، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اتمام ساخت واحدهای کارگاهی در مجتمع ثامن‌الحجج گفت: برخی متصدیان واحدهای اوراق‌کننده‌‌ اتومبیل، اجناس خود را از میدان شوش به این شهرک انتقال داده‌اند.
وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر و وزیر کشور و کار سنگاپور بر همکاری‌های مشترک در عرصه مبارزه با موادمخدر تاکید کردند. عبدالرضا رحمانی‌فضلی با همتای سنگاپوری خود در حاشیه شصت‌و‌یکمین اجلاس موادمخدر سازمان ملل متحد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در وین دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار با بیان اینکه وضعیت هر کشور به لحاظ ترانزیت مواد مخدر و همچنین نحوه برخورد با قاچاقچیان مشابه است، گفت: گزارش تولید موادمخدر در افغانستان در سال‌جاری نگران‌کننده است و به رقم بی‌سابقه  9 هزار تن افزایش یافته است.
۲۴ کتابخانه برگزیده سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در مناطق بیست‌ودوگانه از ۳ تا ۱۲ فروردین‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال خواهند بود. در کتابخانه‌ها برنامه «ماهی حوض قصه‌ها» نیز از ۱۰ تا ۲۸ فروردین اجرا می‌شود که در آن کودکان و نوجوانان با ارائه ماهی‌های قرمز خود، کتاب داستان دریافت می‌کنند. حفظ محیط‌زیست و گسترش فرهنگ کتابخوانی از اهداف این برنامه است.
رئیس دیوان عدالت اداری در نخستین نشست تخصصی هم‌اندیشی بررسی دلایل وقوع تخلفات ساختمانی و نقض آرای کمیسیون‌‌های ماده 100 شهرداری، عملکرد این کمیسیون را ضعیف و آن را نیازمند اصلاح دانست. حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی بر لزوم بازنگری در رویکرد کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری تأکید کرد و افزود: قانون ماده 100 قبل از انقلاب نوشته شده و پس از انقلاب نیز اصلاحاتی در آن انجام شده است اما هنوز نتوانسته عملکرد موفقی داشته باشد و نیازمند اصلاح است.
معاون بهبود روش‌‌های اداره کل تشکیلات و بهبود روش‌‌های شهرداری تهران با اشاره به آغاز پروژه ایجاد قابلیت استقرار و راهبری معماری سازمانی در شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایطی که شهرداری تهران در آن قرار دارد، موضوع استقرار معماری سازمانی نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت و الزام است. احد درویش‌متولی گفت: معماری سازمانی یک ابزار مناسب برای مدیریت تغییر، برنامه‌‌ریزی و مدیریت پیچیدگی‌‌های سازمان است و ناگزیر به ایجاد چنین قابلیتی هستیم.


Page Generated in 0/0057 sec