printlogo


کد خبر: 190307تاریخ: 1396/12/26 00:00
اخبار

مذاکرات بایرن و پوچتینو برای جانشینی  هاینکس
دیتمار هامان، ستاره سابق بایرن‌مونیخ مدعی شد این باشگاه با مائوریسیو پوچتینو برای جانشینی هاینکس تماس گرفته است. به گزارش «ورزش سه»، هاینکس که در میانه فصل هدایت بایرن را برعهده گرفت و جانشین کارلو آنچلوتی شد، تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت و بایرن برای فصل آینده باید به فکر مربی جدیدی باشد. هامان تایید کرد مذاکراتی بین بایرن‌مونیخ و پوچتینو انجام شده است. او گفت: من در جریان هستم که بایرن با پوچتینو صحبت‌هایی  داشته و او یکی از گزینه‌های باواریایی‌هاست. بعضی‌ها می‌گویند مربی بایرن باید آلمانی باشد، این شاید از برخی وجوه مهم باشد ولی نه اینکه شرط لازم باشد. حتی پپ گوآردیولا هم بی‌نقص نبود. باید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرد. به نظر من پوچتینو بهترین گزینه است.
پوچتینوی 46 ساله، سال 2014 هدایت تاتنهام را برعهده گرفت و توانست این تیم را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های انگلیسی در چند سال اخیر معرفی کند. او تا سال 2021 با تاتنهام قرارداد دارد و باید دید در نهایت کار او در این تیم به کجا خواهد رسید.


قرعه‌کشی لیگ اروپا
8 تیم راه یافته به سومین مرحله حذفی لیگ اروپا رقبای خود را در این تورنمنت شناختند.
با بسته شدن پرونده بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، قرعه‌کشی بازی‌های سومین مرحله حذفی از تورنمنت باشگاهی درجه دوم یوفا روز جمعه در مقر یوفا در شهر نیون سوییس برگزار شد.
بر این اساس، دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به شرح زیر است:
لایپزیگ- مارسی
آرسنال- زسکا مسکو
اتلتیکو مادرید- اسپورتینگ لیسبون
لاتزیو- سالزبورگ
بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا پنجم آوریل (16 فروردین) و بازی‌های برگشت 12 آوریل (23 فروردین) برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0057 sec