printlogo


کد خبر: 190320تاریخ: 1396/12/26 00:00
کوتاه و گویا

مسلم زارعی، رئیس اداره HSE منطقه21 تهران از بازدید کارشناسان این اداره از مراکز تخلیه امن اضطراری بوستان‌‌های منتخب سطح نواحی سه‌گانه این منطقه با هدف کاهش ضریب وقوع خطرات احتمالی در مواقع بحرانی خبر داد.
پارک بزرگ موضوعی سفر به اعماق بدن انسان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، بزودی در شمال تهران به بهره‌برداری می‌رسد. این پارک از پروژه‌‌های نوینی است که به عنوان یکی از جدیدترین و پیشرفته‌‌‌‌‌ترین پارک‌‌های موضوعی در تعداد محدودی از کشورهای پیشرفته دنیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، همچون هلند اجرا شده است و اکنون به عنوان اولین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، بزرگ‌ترین و کامل‌‌‌‌‌ترین پارک بدن انسان در آسیا، در موزه طبیعت و حیات وحش
ایران- دارآباد- بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.
نخستین نشست مجمع عمومی انجمن صنفی تولید‌کنندگان اسباب‌بازی برگزار شد و هیات‌رئیسه، ناظران و اعضای هیات‌مدیره آن در حضور نماینده‌ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین شدند.
امیر قاسمی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10  تهران با بیان اینکه ورزش  به عنوان بهترین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، سالم‌‌‌‌‌ترین و غنی‌ترین فعالیت اجتماعی است، گفت: ایستگاه‌‌های فعالیت تندرستی بانوان در هفته آخر اسفندماه به کار خود پایان داد و در سال جدید نیز با توجه به استقبال بانوان، فعالیت مجدد ورزشی با افزایش ایستگاه‌‌های تندرستی در محلات و فضاهای عمومی ادامه خواهد داشت.
همزمان با جشن پایان  سال خانه شهریاران جوان با حضور برخی مدیران بین‌المللی و نیز  تعدادی از جوانان شهر تهران، کارت شهریاری خانه شهریاران جوان رونمایی شد. محمد ابویی، طی این مراسم با  رونمایی از کارت شهریاری با بیان اینکه این جشن با  هدف افزایش مشارکت‌های داوطلبانه جوانان برگزار شد، اظهار کرد: از جمله اهداف دیگر این برنامه، بهره‌مندی از ظرفیت اعضای داوطلب در ایجاد برنامه‌ای با نشاط و نیز ایجاد فرهنگ کار تیمی در میان اعضای داوطلب بود که بحمد‌الله بخوبی نایل شد.
علیرضا علی‌بخشی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 5 تهران از اقدامات حفظ و نگهداری مناسب‌تر و تقویت درختان با عملیات روغن‌پاشی و کوددهی در سطح منطقه خبر داد و گفت:  طبق دستوالعمل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران  به منظور پیشگیری و کنترل آفت سفید بالک،  اداره فضای سبز منطقه اقدام به تامین و تهیه نهادهای لازم (روغن، تله‌های زرد و صابون‌های گیاهی) کرد.
مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه13 تهران از بهره‌برداری و افتتاح پروژه ساخت پایانه تاکسیرانی شیخ‌الرئیس در این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 


Page Generated in 0/0056 sec