printlogo


کد خبر: 190354تاریخ: 1396/12/27 00:00
اخبار

شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی کشور شد
مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی در نامه‌ای ضمن خداحافظی از سمت خود، از شهرام کرمی به عنوان مدیرکل جدید هنرهای نمایشی نام برد. به گزارش تسنیم، از زمان تغییر وزیر در دولت دوازدهم و البته برگزاری جشنواره سی‌وششم تئاتر فجر زمزمه‌های خداحافظی مهدی شفیعی از خیابان شهریار شنیده می‌شد و نام‌هایی برای تصدی پست مدیرکل هنرهای نمایشی به گوش می‌رسید که چندان نام‌ها خوشایند اهالی تئاتر نبود. گویا پس از کش و قوس‌های فراوان و البته نامه‌ای با 3 هزار امضا در حمایت از مهدی شفیعی و حفظ او در اداره کل هنرهای نمایشی، حسینی، معاونت هنری وزارت ارشاد از شهرام کرمی برای تصدی پست مدیرکلی هنرهای نمایشی دعوت کرده است. هنوز خبر رسمی این رویداد از سوی معاونت هنری منتشر نشده است اما مهدی شفیعی در نامه‌ای ضمن بدرود با مدیریت خویش، از شهرام کرمی که 2 دوره از جشنواره کودک و نوجوان همدان را در زمان مدیریت مهدی شفیعی به عهده داشته است، حمایت کامل کرده است.


سرلشکر باقری پس از تماشای «به وقت شام» چه گفت؟
سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تماشای تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا نشست. به‌گزارش «وطن‌امروز»، سرلشکر باقری پس از تماشای فیلم سینمایی «به وقت شام» در سخنانی در ارتباط با این اثر اظهار داشت: فیلم زیبایی بود و هنرمندانه و بخوبی جنایت‌های مسلمان‌نماهایی را که مزدور اسرائیل و آمریکا هستند نمایش داد. باقری تأکید کرد: در این فیلم جلوه‌های مهمی از شجاعت رزمندگان اسلام که در این دوران خاص با کمال ایثار دست از زندگی شستند و در جبهه‌های دفاع از اسلام واقعی حضور پیدا کردند، به نمایش گذاشته شده است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فیلم «به وقت شام» چه از جهت هنری و چه از جهت داستان فیلم و ساخت، کار زیبایی بود. براساس این گزارش، فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره جنایات داعش در کشور سوریه و مقابله رزمندگان اسلام با این گروهک است.


جزئیات جدید از «شبی با عبدی»
مدیر شبکه نسیم درباره برنامه «شبی با عبدی» بیان کرد که برای جلوگیری از سلبریتی‌محور شدن برنامه، بخش‌های نمایشی برای آن پیش‌بینی شده است و اکبر عبدی در آن چندین کاراکتر دارد. به‌گزارش مهر، محمد احسانی، مدیر شبکه نسیم درباره جزئیات برنامه «شبی با عبدی» که قرار است بعد از تعطیلات نوروز ۹۷ روی آنتن این شبکه برود، گفت: «شبی با عبدی» با محوریت خود اکبر عبدی به تولید و پخش می‌رسد. این مجموعه یک بخش نمایشی دارد و با محوریت خود اکبر عبدی و آثار وی و کاراکترهایی که بازی کرده است تولید می‌شود. بخشی از برنامه که محمدحسین لطیفی کارگردانی آن را
بر عهده دارد نیز به صورت گفت‌وگومحور است و میهمانانی که در سریال یا مجموعه‌ای با اکبر عبدی همبازی بوده‌‌اند به برنامه دعوت می‌شوند و او درباره آن آثار حرف می‌زند و به نوعی خاطره‌بازی است. وجه تمایز مهم برنامه «شبی با عبدی» این است که او چندین کاراکتر دارد. او هم خودش بازی می‌کند، هم با پارتنرش بازی دارد و هم با مردمی که در استودیو حضور دارند همبازی می‌شود. احسانی درباره اینکه چه تدبیری پیش‌بینی شده تا این برنامه مثل سایر برنامه‌‌های ترکیبی به سمت سلبریتی‌ها نرود، اظهار کرد: ما برای اینکه این مساله را حل کنیم در برنامه‌ها به سمت بخش‌‌های دیگری غیر از گفت‌وگو با چهره‌ها رفته‌‌‌‌‌ایم که در پخش می‌بینید. وی با اشاره به این رویکرد در «خندوانه» یادآور شد: ما در «خندوانه» هم بخش‌‌های مجزایی مثل «خنداننده شو» را اضافه کردیم تا آن حجم از گفت‌وگو با سلبریتی‌ها پایین بیاید. در فصل پنجم «خندوانه» نیز ترکیب به این صورت پیش‌بینی شده است که میهمانان به آن معنا سلبریتی نباشند تا تشابهی با میهمانان «دورهمی» و دیگر برنامه‌ها پیش نیاید.


Page Generated in 0/0519 sec