printlogo


کد خبر: 190416تاریخ: 1396/12/28 00:00
فهرست جدید تیم‌ملی اعلام شد
خط خوردن آقای گل

کارلوس کی‌روش 28 بازیکن را برای اردوی آمادگی تیم‌ملی فوتبال ایران و انجام 2 بازی دوستانه برابر تونس و الجزایر به تیم‌ملی فوتبال ایران دعوت کرد. تیم‌‌ملی فوتبال ایران که روز شنبه موفق شد سیرالئون را با 4 گل شکست دهد، باید در آغاز سال جدید در 2 دیدار دوستانه به مصاف تونس و الجزایر برود. در این فهرست، ۶ بازیکن در مقایسه با لیست بازی با سیرالئون خط خورده‌اند: حامد لک، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد عبدالله‌‌زاده، امید نورافکن و علی علیپور.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی به شرح زیر است:
دروازه‌بانان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)، امیر عابدزاده (ماریتیمو)، رشید مظاهری (ذوب‌آهن اصفهان)  و سیدحسین حسینی (استقلال‌تهران)
مدافعان: میلاد محمدی (اخمت گروزنی)، محمدرضا خانزاده (پدیده)، مرتضی پورعلی‌گنجی (السد قطر)، پژمان منتظری (استقلال تهران)، رامین رضاییان (اوستنده)، روزبه چشمی (استقلال تهران)، سیدجلال حسینی (پرسپولیس)، سعید آقایی (سپاهان) و وریا غفوری (استقلال تهران)
هافبک‌ها: علی قلی‌زاده (سایپا)، علی کریمی (سپاهان)، احسان حاج‌صفی (المپیاکوس)،
مسعود شجاعی (آ.اک‌آتن)، امید ابراهیمی (استقلال تهران)، سعید عزت‌اللهی (آمکار) و سامان قدوس (اوسترشوند)
مهاجمان: علیرضا جهانبخش (آلکمار)، کریم انصاری‌فرد ( المپیاکوس)، کاوه رضایی (شارلوا)، مهدی طارمی (الغرافه)، مهدی ترابی (سایپا)، رضا قوچان‌نژاد (هیرنفین)، سردار آزمون (روبین‌کازان) و وحید امیری (پرسپولیس).
استقبال برانکو از کاهش فهرست ملی‌پوشان پرسپولیس!
با اعلام فهرست جدید تیم‌ملی فوتبال برای بازی مقابل تونس مشخص شد علی علیپور، محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا از تیم‌ملی خط خوردند و تیم‌ملی را در سفر به تونس همراهی نخواهند کرد. این موضوع با استقبال برانکو روبه‌رو شده و او اعلام کرده این ۳ بازیکن بهتر است در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشند. برانکو معتقد است با وجود اینکه از دعوت بازیکنانش به تیم‌ملی استقبال می‌کند اما در روزهای حساسی که این تیم پیش‌رو دارد بازیکنان اگر بیشتر در اختیار او باشند بهتر است.
۶-۵ به نفع استقلال!
یکی از نکات مهم فهرست جدید تیم‌ملی برتری عددی نماینده‌های استقلال در اردو نسبت به بازیکنان پرسپولیس است. کی‌روش با خط زدن انصاری، کامیابی‌نیا و علیپور تعداد شاگردان برانکو در تیمش را به 3 نفر رسانده و بیرانوند، سیدجلال و وحید امیری قرمزهای تیم‌ملی هستند. آن طرف میدان هم اگر چه امید نورافکن جایی در فهرست تیم‌ملی برای بازی‌های نوروزی‌اش ندارد اما سیدحسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی و امید ابراهیمی استقلالی‌های حاضر در اردو هستند. از جمع لژیونرهای فهرست جدید هم طارمی و رضاییان سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و کاوه رضایی هم فصل گذشته در استقلال بوده تا با احتساب این بازیکنان، باز هم تعداد استقلالی‌های تیم‌ملی
بیشتر از قرمزها باشد.


Page Generated in 0/0066 sec