printlogo


کد خبر: 190418تاریخ: 1396/12/28 00:00
اخبار

شرط نیمار برای ماندن در پاریس
نشریه تایمز انگلیس مدعی شده است آینده نیمار و ماندن او در پاری‌سن‌ژرمن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. طبق اعلام این نشریه، با وجود ابراز تمایل رئیس باشگاه رئال‌مادرید برای خرید نیمار، این بازیکن برزیلی شروع به مذاکره برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن برای فصل آینده کرده اما به شرط افزایش حقوقش البته نه به صورت متعارف بلکه به شیوه‌ای غیرعادی. نیمار در مذاکره با ناصر الخلیفی، مدیر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به او گفته است تنها در صورتی در این تیم می‌ماند که حقوق هفتگی او به 3/1 میلیون یورو افزایش پیدا کند و این در حالی است که او در هفته 750 هزار یورو حقوق می‌گیرد. با اینکه هنوز 12ماه از انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن نمی‌گذرد، شایعات فراوانی درباره احتمال پیوستن او به رئال‌مادرید در پایان فصل جاری منتشر شده و این بازیکن 25 ساله هم تاکنون تلاشی جدی برای تکذیب این موضوع
انجام نداده است.

تیم والیبال بانک سرمایه منحل شد
در پایان جلسه مدیران باشگاه بانک سرمایه تصمیم بر آن شد این تیم که 3 دوره پیاپی قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد از ادامه تیمداری در والیبال انصراف دهد. پس از جلسه مدیران باشگاه بانک سرمایه که در حضور مدیرعامل این تیم و اعضای هیأت‌مدیره بانک سرمایه برگزار شد، تصمیم بر این شد تیم والیبال بانک سرمایه که بتازگی سومین قهرمانی‌اش در لیگ را جشن گرفته بود و سابقه 2 قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه دارد از ادامه تیمداری در لیگ برتر والیبال انصراف دهد و به این ترتیب این تیم والیبال به طور کامل منحل شد. همچنین با اعلام مسؤولان باشگاه بانک سرمایه تمام بازیکنان این تیم آزاد هستند و می‌توانند مبالغ باقیمانده را با باشگاه تسویه کنند.

ضرب‌وجرح داور لیگ برتری
هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های گیلان با جنجال و ضرب و جرح داور لیگ برتر فوتبال ایران همراه شد. دیدار پایانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های گیلان بین 2 تیم چای ناطق لاهیجان و شاهین بندرانزلی در شرایطی در ورزشگاه تختی لاهیجان تا ثانیه‌های پایانی بدون گل در جریان بود که درگیری و ضرب و جرح داور اتفاقات ناگوار و باورنکردنی را در آن شکل داد. حمید حاج‌ملک، داور مطرح فوتبال کشورمان که قضاوت این بازی را برعهده داشت، 4 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و در حالی که 3 دقیقه از این زمان نیز گذشته بود، ناگهان با ورود مدیرعامل باشگاه چای ناطق بازی به جنجال کشیده شد. مدیرعامل چای ناطق در دقیقه 93 با ورود به چمن ناگهان به داور چهارم این بازی حمله‌ور شد و در ادامه نیز تماشاگران این تیم نیز به ماجرا ورود کرده و صحنه‌های عجیبی را شکل دادند و شروع به ضرب و جرح داور کردند. در این دیدار که برای کسب عنوان دومی رقابت‌های لیگ برتر گیلان برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود، شاهین بندرانزلی تنها به تساوی نیاز داشت و چای ناطق در زمین خود امیدوار به پیروزی و دستیابی به این عنوان بود. اتفاقی که تا ثانیه‌های پایانی رخ نداد و خشم عجیب و باورنکردنی مدیرعامل چای ناطق را در پی داشت تا آنها اینچنین صحنه‌های زشتی را رقم بزنند. با اعلام هیات فوتبال گیلان نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود شاهین بندرانزلی اعلام خواهد شد.

مقام چهارمی سعیدرضا کیخا در جام‌جهانی ژیمناستیک باکو
سعیدرضا کیخا در رقابت‌های جام‌جهانی ژیمناستیک باکو به مقام چهارم رسید. در چهارمین روز مسابقات جام‌جهانی باکو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، سعیدرضا کیخا در فینال وسیله خرک حلقه با 566/14 امتیاز پس از نمایندگان چین‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، چین‌تایپه و ژاپن در رده چهارم قرار گرفت. کاپیتان تیم‌ملی ایران در دور مقدماتی این مسابقات با ایستادن در رده سوم، فینالیست شده بود. کیخا در این رقابت‌ها توانست 2 حرکت جدید با عنوان‌های کیخا ۳ و کیخا ۴ را اجرا و به نام ایران و خود در کتاب جهانی ژیمناستیک جهان ثبت کند.


Page Generated in 0/0063 sec