printlogo


کد خبر: 190419تاریخ: 1396/12/28 00:00
اخبار

گزینه‎های مربیگری در لندن جانشینان احتمالی «ونگر»
باشگاه آرسنال به دنبال پیدا کردن جانشینی برای آرسن ونگر است و مربیانی را مدنظر دارد تا شرایط آنها برای نشستن روی نیمکت مربیگری را بررسی کند. بدون توجه به هر عنوان و نتیجه‎ای که در پایان فصل جاری به دست آید به نظر باید آرسن ونگر را در پایان راه در تیم فوتبال آرسنال دانست.  او در سال‎های اخیر با انتقاداتی روبه‌رو بوده که مقدارش هم روز به روز در حال بیشتر شدن است و در واقع هواداران توپچی‌ها، حتی کسانی که حامی سرمربی فرانسوی بودند، دیگر تحمل ندارند و دوست دارند تیم‌شان هر چه در توان دارد برای رسیدن دوباره به قهرمانی لیگ انگلیس بگذارد. در همین ارتباط، باشگاه لندنی لیستی از مربیانی که می‎تواند آنها را جانشین ونگر کند، آماده کرده و در حال بررسی شرایط کاندیداهاست. یکی از این گزینه‌ها یوآخیم لوو است که البته احتمال به دست آوردنش زیاد نیست.  او در زمینه باشگاهی تجربه‎ای ندارد اما تیم‌ملی آلمان را در سال ۲۰۱۴ قهرمان دنیا کرده است.  او سن زیادی ندارد و با کیفیتی که دارد می‎تواند گزینه‎ای برای حضور طولانی‌مدت در آرسنال باشد. مانوئل پیگرینی یکی دیگر از گزینه‎های مربیگری در این تیم است.  او در سال ۲۰۱۴ با منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس قهرمان شده و در حال حاضر سرمربی تیمی در لیگ چین است و باید دید پول چینی‎ها را انتخاب می‎کند یا اعتبار لیگ برتر را. ماسیمیلیانو آلگری دیگر گزینه توپچی‌هاست.  او دوره‎ای موفق در میلان و حالا در یوونتوس را داشته و مربی‎ای است که توانسته در لیگ قهرمانان اروپا هم با یوونتوس عملکردی قابل قبول داشته باشد. این مربی ایتالیایی جوان است و می‎تواند مدت‎ها در آرسنال بماند. آخرین گزینه جدی آرسنال هم کارلو آنچلوتی است که بعد از جدایی از بایرن‌مونیخ در تیمی مشغول نیست و فعلا استراحت می‌کند. آنچلوتی عملکرد خوبی در تیم‌های لیگ ایتالیا و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا داشته است.


مادرید دنبال جانشینی برای «مودریچ»
اولویت رئال در نقل‌وانتقالات
رئال‌مادرید از سوی مطبوعات به نیمار نسبت داده می‏‎شود و این در حالی است که اولویت باشگاه خرید بازیکنی دیگر است. هر چند این روزها بیشتر اخبار نقل و انتقالاتی در تیم فوتبال رئال‌مادرید مربوط به نیمار و احتمال پیوستن این ستاره به تیم مادریدی است اما اصلی‎ترین اولویت باشگاه و فلورنتینو پرس در زمینه خرید بازیکن پیدا کردن جانشینی برای لوکا مودریچ است. نیمار بازیکنی است که صحبت از خریدش و اقدام برای این کار بیشتر در راستای سیاست کهکشانی مادریدی‎هاست اما ترانسفر او با واقعیت فاصله زیادی دارد و احتمالش زیاد است که پاری‎سن‌ژرمن به هیچ‌وجه زیر بار فروش ستاره‏ای که با سروصدای فراوان او را از بارسلونا خرید، نرود. لوکا مودریچ اما از نظر رئال نمونه کامل و ایده‎آل یک هافبک است و حالا سران باشگاه درصدد هستند جانشینی مانند خود او برایش پیدا کنند.  مودریچ در ۵ سال اخیر نقشی چشمگیر در موفقیت‌های رئال‌مادرید داشته است، غیر از این همان خصوصیات بازیسازی را دارد که زیدان در تیمش به آن نیاز و البته اعتقاد فراوان دارد. اما حالا مادرید می‎داند که سن او رو به افزایش است و فرصت زیادی برای بازی کردن ندارد و به همین دلیل به دنبال پیدا کردن جایگزینی مناسب برای او در نخستین ‌فرصت است.


تاریخ فینال بستگی به استقلال دارد
امکان تغییر مکان فینال جام حذفی وجود دارد
برگزاری بازی فینال جام حذفی بین استقلال و خونه به خونه در خرمشهر بستگی به وضعیت چمن ورزشگاه این شهر دارد. مسؤولان ورزش استان خوزستان به دنبال فراهم کردن شرایط برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر هستند و مهم‌ترین دغدغه آنها، وضعیت چمن ورزشگاه است. طبق اعلام سعید فتاحی، مسؤول مسابقات سازمان لیگ، امکان تغییر مکان برگزاری فینال وجود دارد. فتاحی در این باره گفت: گزینه قطعی برگزاری فینال حذفی خرمشهر است به شرطی که چمن استادیوم این شهر درست شود. زمان برگزاری فینال جام حذفی هم یکی از 2 روز ۱۲ یا ۱۳ اردیبهشت خواهد بود.  در صورتی که استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد، هفدهم یا هجدهم اردیبهشت باید به مصاف حریف آسیایی خود برود.  طبق برنامه اگر تاریخ بازی آسیایی استقلال ۱۷ اردیبهشت باشد، فینال حذفی ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و اگر تاریخ این بازی هجدهم باشد، فینال حذفی ۱۳ اردیبهشت خواهد بود.


Page Generated in 0/0064 sec