printlogo


کد خبر: 190464تاریخ: 1397/1/14 00:00
اخبار

نام علیرضا فغانی بین ۳۶ داور نهایی جام‌جهانی روسیه قرار گرفت
فدراسیون جهانی فوتبال اسامی نهایی ۳۶ داور و ۶۳ کمک داور حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام کرد که نام علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری در این فهرست دیده می‌شود. فیفا پنجشنبه اسامی کامل تیم‌های داوری حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را اعلام کرد. بر این اساس ۳۶ داور و ۶۳ کمک داور از سوی فیفا برای بزرگ‌ترین آوردگاه فوتبال جهان انتخاب شده‌اند. در بین اسامی داوران، نام علیرضا فغانی از ایران دیده می‌شود. از قاره آسیا علاوه بر فغانی، داوران عربستانی، ازبکستانی، اماراتی، ژاپنی و بحرینی هم حضور دارند. در لیست کمک داوران هم نام رضا سخندان و محمدرضا منصوری وجود دارد.

آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد شفر
مدیرعامل باشگاه استقلال در نشستی چندساعته مذاکرات رسمی برای تمدید قرارداد سرمربی آلمانی تیم فوتبال این باشگاه را آغاز کرد و به نقاط مثبتی هم دست پیدا کرد. به گزارش مهر، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران اعلام کرد یکشنبه‌شب 12 فروردین، جلسه‌ای ۳ ساعته با سرمربی استقلال داشته تا مذاکرات برای تمدید قرارداد وینفرد شفر استارت زده شود. رضا افتخاری عنوان کرده است: به نکات مثبتی هم رسیدیم و پس از دیدار با الریان نیز این مذاکرات را ادامه می‌دهیم. در این جلسه پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه و ساشا شفر نیز حضور داشتند.

ذوب‌آهن و تراکتورسازی امروز مقابل حریفان آسیایی
امروز تیم تراکتورسازی در ورزشگاه العین امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود. تیم تراکتورسازی از ساعت 20:50 روز سه‌شنبه در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در شهر العین امارات میهمان تیم الاهلی عربستان است. هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی، تراکتورسازی را از آسیا حذف خواهد کرد. در دیگر دیدار آسیایی تیم‌های ایرانی، ذوب‌آهن از ساعت 18:45 امروز در ورزشگاه فولادشهر میزبان الدحیل قطر خواهد بود. ذوب‌آهن می‌تواند با پیروزی در این دیدار صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

رئال‌مادرید- یوونتوس جدال مرگ و زندگی
امروز در مرحله یک‌هشتم ‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال‌مادرید در تورین میهمان یوونتوس ایتالیا خواهد بود. شاگران زیدان در بازی رفت می‌توانند با گلزنی در ورزشگاه یوونتوس خیال خود را برای بازی برگشت که هفته آینده برگزار می‌شود راحت کنند. در دیگر دیدار ‌امروز سویا میزبان بایرن‌مونیخ است.

سرمربی المپیاکوس در آستانه اخراج
سرمربی اسپانیایی تیم المپیاکوس در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته ‌است.
به گزارش تسنیم و به نقل از سایت اسپورت اف‌ام یونان، اسکار گارسیا، سرمربی مطرح و اسپانیایی المپیاکوس پس از تساوی در بازی هفته بیست‌وششم سوپر لیگ یونان برابر لودیاکوس با جو ناخوشایندی در این باشگاه مواجه شده است. ماریناکیس، مالک متمول باشگاه المپیاکوس با ابراز نارضایتی از عملکرد گارسیا بازیکنان المپیاکوس را مقصر کسب نتایج ضعیف نمی‌داند و احتمال می‌رود حکم اخراج سرمربی اسپانیایی را صادر کند. تیم المپیاکوس که در 7 دوره اخیر سوپر لیگ یونان قهرمان شده در فصل جاری این رقابت‌ها کار دشواری برای رسیدن به هشتمین جام متوالی دارد. یاران کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی در 4 هفته مانده به پایان سوپرلیگ یونان با 54 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده‌اند.


Page Generated in 0/0047 sec