printlogo


کد خبر: 190500تاریخ: 1397/1/15 00:00
اخبار

درخواست ۴۶۰ دانشگاه  برای نمایش «به وقت شام»
بیش از ۴۶۰ دانشگاه فرم تقاضای اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» را در کمتر از ۱۵ روز پر کرده‌اند. به گزارش تسنیم، در اتفاقی کم‌سابقه در سینمای ایران بیش از 460 دانشگاه برای اکران فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا ثبت‌نام کردند. با استقبال دانشجویان و دانشگاه‌های سراسر کشور از اکران فیلم به وقت شام طی کمتر از 15 روز بیش از 460 دانشگاه با ثبت‌نام در سایت رسمی فیلم  نمایش جدیدترین اثر حاتمی‌کیا را در دانشگاه‌ها تقاضا کردند. گفتنی است اکران‌های دانشگاهی فیلم به وقت شام 26 فروردین به صورت رسمی آغاز خواهد شد. بنا بر این گزارش، نهادها، تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند در صورت تمایل به اکران این فیلم در دانشگاه خود با مراجعه به سایت رسمی فیلم سینمایی به وقت شام به نشانی  www.bevaghteshaam.com درخواست خود را ارائه دهند. «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که با استقبال گسترده مردم همراه شده و با فروش بیش از 4 میلیارد تومان تاکنون دومین فیلم پرفروش نوروزی بوده است.


پخش «شبی با عبدی‌»  همزمان با میلاد پیامبر(ص)
ضبط برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی آغاز شد. به گزارش فارس، ضبط برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» که جنگ ترکیبی با محوریت گفت‌وگو است، در استودیویی با حضور مردم به عنوان تماشاچی آغاز شده است. بنا بر این گزارش، محمدرضا شهیدی فرد، جواد فرحانی، سیدکمال طباطبایی و مریم نوابی‌‌نژاد هسته اصلی «شبی با عبدی» هستند. شهیدی‌فرد، طراح و سرپرست این برنامه تلویزیونی است. فراخوان‌ها برای حضور تماشاچیان برنامه ارائه شده‌ و دکوری مطابق با این حضور ساخته شده‌ است. اکبر عبدی که سال‌ها در سینما و تلویزیون حضور داشته و مرد هزارچهره سینمای ایران محسوب می‌شود حالا با استفاده از حس نوستالژی مخاطب به اجرای برنامه می‌پردازد تا به نوعی کاراکترهای قدیمی خود را بازآفرینی کند. البته در این راستا از همبازی‌های او در کارهای قبلی‌اش نیز استفاده می‌شود. این برنامه به فراخور نوع محتوا زمانی بین 70 تا 80 دقیقه را به خود اختصاص می‌دهد و از سلبریتی‌محور شدن پرهیز دارد. بخشی از برنامه را محمدحسین لطیفی کارگردانی می‌کند و میهمانانی که در سریال یا مجموعه‌ای با اکبر عبدی همبازی بوده‌اند به برنامه دعوت می‌شوند و با او درباره آن آثار حرف می‌زنند. اکبر عبدی هم خودش بازی می‌کند، هم با پارتنرش بازی دارد و هم با مردم استودیو. این برنامه قرار است از روز ۲۷ فروردین‌ماه و همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) از شبکه نسیم پخش شود.

«ستایش 3» کلید خورد
تصویربرداری فصل سوم مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی آغاز شد. به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «ستایش 3» به کارگردانی سعید سلطانی از10 فروردین در تهران آغاز شده است. پیش‌تولید این سریال اوایل اسفند سال گذشته شروع شده بود. سعید مطلبی نگارش «ستایش 3» را در 30 قسمت بر عهده دارد و آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده این سریال است. تاکنون حضور نرگس محمدی و داریوش ارجمند در فصل سوم این سریال قطعی شده است. بر اساس این گزارش، فصل‌های یک و 3 ستایش در سال‌های 90 و 92 از شبکه 3 سیما پخش شد. نرگس محمدی، داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، زهرا سعیدی، سیما تیرانداز، محمود عزیزی، مهدی پاکدل، حدیث میرامینی و... از بازیگران فصل‌های پیشین این سریال بودند.


Page Generated in 0/0766 sec