printlogo


کد خبر: 190519تاریخ: 1397/1/15 00:00
کوتاه و گویا

حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی، رئیس دیوان عدالت اداری یکی از کارهای تخصصی در دیوان را کاهش اطاله دادرسی دانست و گفت: زمان رسیدگی به پرونده‌ها باید کاهش پیدا کند و اوقات رسیدگی به کمترین زمان ممکن برسد که این شرایط در معاونت‌های تخصصی فراهم شده است  و در سال جدید نیز پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.
عدالت امیرزاده، معاون امور شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 3 تهران گفت: در راستای جلوه‌بخشی هرچه بیشتر به هویت ملی در ایام نوروز و همچنین وحدت‌بخشی بین اقشار گوناگون جامعه، المان‌های خاصی نظیر پرنده آزادی و تونل نوری بر فرار پل‌های سواره‌رو، درختان معابر اصلی و میدان ونک تا خیابان میرداماد نصب شده است.
ستاد توسعه فناوری نانو مبلغ ۴۲,۰۳۶,۲۳۰,۰۰۰ ریال به حساب ۵۰۵۱ نفر از محققان فناوری نانو واریز کرد. تمام پرداخت‌های حمایت تشویقی از طریق شماره‌حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می‌شود. شماره‌حساب سیبا باید فعال و به نام خود شخص باشد.
رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از توزیع 3 تن کیسه جمع‌آوری پسماند در بوستان‌های واقع در مناطق بیست‌ودوگانه در روز طبیعت خبر داد و با تاکید بر اهمیت سلامت، بهداشت و رفاه شهروندان به عنوان اهداف  اصلی مدیریت شهری خاطرنشان کرد:  هماهنگی‌های لازم در زمینه آموزش شهروندان و توزیع کیسه ویژه پسماند با مناطق بیست‌ودوگانه انجام شده بود  و در پایان روز 13 فروردین پس از جمع‌آوری، این کیسه‌ها از محیط خارج  شده و در محل معین جهت پردازش و دفع نهایی دپو شد.
کودکان و نوجوانان منطقه‌ آزاد ارس در تعطیلات نوروزی از خدمات فرهنگی- هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شدند. علاوه بر فعالیت‌های مرتبط با کتاب و کتابخوانی، این کتابخانه سیار با برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی بخشی از رسالت کانون در خدمت‌رسانی فرهنگی در استان آذربایجان شرقی را عملی کرده است.


Page Generated in 0/0065 sec