printlogo


کد خبر: 190563تاریخ: 1397/1/16 00:00
اخبار

گرامیداشت سالگرد شهادت آوینی در «داغ شقایق»
مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید سید مرتضی آوینی با عنوان «داغ شقایق» برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مستندسازان، اصحاب رسانه و اهالی هنر و چهره‌های شاخص عرصه سینما و ادبیات دفاع‌مقدس از میهمانان مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی هستند. این برنامه روز دوشنبه بیستم فروردین از ساعت 17 در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح واقع در میدان فردوسی، ابتدای خیابان شهید سپهبد قرنی برگزار می‌شود. مراسم «داغ شقایق»، بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی، توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان برگزار می‌شود.


آغاز سری جدید مستند مسابقه «فرمانده»
چهارمین سری از مستند مسابقه «فرمانده» از پنجشنبه 16 فروردین ماه روی آنتن شبکه افق و نسیم می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، پس از ضبط و پخش 3 سری از مستند مسابقه فرمانده در 5 سال اخیر، علاقه‌مندان به آثار اکشن و ماجراجویی می‌توانند سری چهارم مستند مسابقه فرمانده را پنجشنبه‌ها ساعت 21 از شبکه افق به تماشا بنشینند. مستند مسابقه «فرمانده» که اردیبهشت‌ماه سال 96 در استان سیستان‌وبلوچستان ضبط شده بود با طی کردن مراحل تدوین و آماده‌سازی آماده پخش شده است. پیش از این قسمت اول مستند مسابقه فرمانده در خطه شمال کشور و قسمت دوم و سوم در جزیره فاوور در خلیج‌فارس تولید شده بود و قسمت چهارم این مستند مسابقه در شهر زاهدان، مناطق مرزی سیستان‌وبلوچستان، شهرستان میرجاوه، منطقه چابهار و ... تولید شده است که علاوه بر دارا بودن جذابیت‌های ژانر اکشن، مخاطبان را با مناطق بکر و زیبای استان سیستان‌وبلوچستان آشنا می‌کند. همزمان با پخش مستند مسابقه «فرمانده» از شبکه افق، شبکه نسیم نیز اقدام به پخش آن می‌کند.

«# سرباز» سریال جدید سازندگان «وضعیت سفید»
مجموعه تلویزیونی «#سرباز» به کارگردانی «هادی مقدم‌دوست» وارد فاز پیش تولید شده است. به گزارش فارس، «#سرباز» سریال جدید سازندگان «وضعیت سفید» از اسفندماه سال گذشته وارد مرحله پیش‌تولید شده است، این سریال به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی ساخته می‌شود. نگارش این سریال که 3 سال به طول انجامید توسط حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای نگاشته شده و انتخاب عوامل و بازیگران اصلی در حال انجام است. سریال #سرباز حکایت پزشک وظیفه‌ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم‌خدمتی‌اش است... با نگاهی عاشقانه و حماسی!


آیا مریل استریپ به دنیای «جنگ ستارگان» می‌رود؟
هواداران «جنگ ستارگان» دست به کار شدند تا مریل استریپ را برای بازی در نقش پرنسس لیا به این فیلم بیاورند! به گزارش خبرآنلاین، هواداران «جنگ ستارگان» از کمپانی دیزنی، لوکاس فیلم و جی‌جی آبرامز درخواست کردند نقش پرنسس لیا را به مریل استریپ بدهند. بازیگر اصلی این نقش کری فیشر بود که دسامبر سال ۲۰۱۶ درگذشت. در درخواست آنلاینی که برای این کار راه افتاده از مریل استریپ به عنوان نامزدی ایده‌آل برای بازی در این نقش نام برده شده است. در این درخواست آنلاین نوشته شده است: «بازیگری که ۲۰ بار نامزد اسکار شده و ۳ بار برنده این جایزه شده است، در زمینه دستاوردهای بازیگری چیزی کم ندارد. او دوست نزدیک کری فیشر بود و به باور ما به بهترین شکل می‌تواند یاد کری فیشر را در قسمت بعدی «جنگ ستارگان» زنده کند.» البته در این میان بسیاری هم با جایگزین کردن یک بازیگر به جای کری فیشر در «جنگ ستارگان» مخالف هستند. بنا بر گزارش‌های منتشر شده، پس از مرگ کری فیشر، فیلمنامه قسمت بعدی دوباره نوشته شد و تهیه‌کنندگان فیلم اعلام کردند تصمیمی برای استفاده از تکنیک‌های کامپیوتری برای جان بخشیدن به این نقش ندارند.
 


Page Generated in 0/0144 sec