printlogo


کد خبر: 190564تاریخ: 1397/1/16 00:00
اخبار

نقش قالیباف در ساخت «خواب و بیدار» چه بود؟
مهدی فخیم‌زاده در حساب اینستاگرامی خود با اشاره به موفقیت سریال‌های پلیسی‌اش از دعوت نکردنش برای ساخت سریالی تازه گفته است. به گزارش «وطن‌امروز»، فخیم‌زاده که در کارنامه خود ساخت سریال‌های جنایی پلیسی همچون «خواب و بیدار» را دارد، در واکنش به درخواست مردم برای ساخت سریال پلیسی تازه در حساب اینستاگرامی‌اش نوشته است: «این خواب و بیدار شده بلای جون من! تو هر جایی پا می‌ذارم، حالا چه مجازی چه واقعی خیلی‌ها به هم طعنه می‌زنن و با اعتراض می‌گن: فلانی چرا یه سریال پلیسی مثه خواب و بیدار نمی‌سازی؟ تنبل شدیا! بابا، به جون مادرم، من آماده آماده‌ام. هم از نظر جسمی، هم از نظر ذهنی ولی فیلمسازی تنها به آمادگی تو بستگی نداره. چندین عامل باید دست به‌دست هم بدن تا اون فیلم یا سریال به بهترین وجه ساخته بشه. مهم‌ترین عامل پیدا شدن تهیه‌کننده‌ایه که مسؤولیت سرمایه‌گذاری و آماده‌سازی امکانات تولید را به‌عهده بگیره. «خواب و بیدار» رو من ساختم ولی حقیقت آن است که آقای قالیباف که اون موقع فرمانده نیروی انتظامی بود شرایط تولید آن سریال را فراهم کرد. (خوشبختانه الان دیگر ایشان مسؤولیتی ندارد و سخن بنده حمل بر نوشابه باز کردن برای ایشان نمی‌شه). قالیباف از من خواست که یک سریال پلیسی بسازم و در تمام طول نوشتن فیلمنامه و ساخت فیلم هیچ‌کس دخالتی نکرد ولی در حال حاضر اجازه ساختن فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی در اختیار مرکزیه به‌نام «ناجی هنر» که سازمانی وابسته به نیروی انتظامیه و در تمام مراحل تولید از نوشتن فیلمنامه تا ساخت و مونتاژ و آماده‌سازی نظارت می‌کنند و نگاه‌شان به فیلم پلیسی با نگاه بنده کاملاً مغایره.‌.. به همین دلیل حالا دیگه نه آنها از من دعوتی می‌کنند و نه من تمایلی به پذیرش چنین دعوتی دارم...».


هفته خوش‌یمن برای اکران نوروزی
در هفته جاری شاهد رشد فروش هفتگی فیلم‌های سینمایی هستیم و براساس آمار منتشر شده سیستم مکانیزه، رشد فروش فیلم «لونه زنبور» قابل ملاحظه بود و با رشد 500 میلیونی مواجه شد. به گزارش فارس، فیلم «مصادره» با رشد فروش بیش از 200 میلیون تومان نسبت به هفته گذشته در رتبه اول جدول جای گرفت. این فیلم در هفته جاری توانست به مجموع فروش 7 میلیارد و 216 میلیون تومان برسد. همچنین فیلم «لاتاری» که در رتبه دوم جدول قرار دارد با رشد فروش نزدیک به 200 میلیونی به فروش مجموع 4 میلیارد و 734 میلیون تومان رسید. فیلم «به وقت شام» که هم اینک در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار دارد با رشد 240 میلیونی به فروش کلی 4 میلیارد و 703 میلیون تومان دست پیدا کرد. بعد از این فیلم، اثر کمدی «لونه زنبور» با فروش هفتگی یک میلیارد و 943 میلیون تومان در مقام چهارم جدول قرار گرفته است. این فیلم نسبت به هفته گذشته با رشد 500 میلیون تومانی مواجه شد. همچنین فیلم «فیلشاه» در هفته جاری نسبت به هفته گذشته با رشد 219 میلیونی به فروش کلی یک میلیارد تومان رسید.


«حرمت حریم حرم» در بازار نشر
چاپ نخست کتاب شعر و داستان «حرمت حریم حرم» از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان وارد بازار نشر شد. به گزارش مهر، انجمن قلم ایران برای پاسداشت دلاوری‌ها، پایمردی‌ها و جانفشانی‌های مدافعان حرم، از تمام نویسندگان و شعرای متعهد کشور طی فراخوان گسترده‌ای دعوت به عمل آورد تا در 2 شاخه شعر و داستان به آفرینش آثار ادبی بپردازند. آثار برگزیده این فراخوان، در قالب کتاب‌هایی با عنوان «حرمت حریم حرم» در 2 مجلد و در 2 موضوع شعر و داستان چاپ شده است. جلد یکم این مجموعه آن مختص اشعار و جلد دوم آن حاوی داستان است که داستان‌ها در 2 قالب داستان کوتاه و داستان کوتاه کوتاه و اشعار در قالب شعر نو، غزل و سپید گردآوری شده است. بتازگی جلد یک مربوط به کتاب اشعار «حرمت حریم حرم» در ۲۲۸ صفحه قطع رقعی با قیمت ۲۰ هزار تومان و جلد 2 مربوط به کتاب داستان «حرمت حریم حرم» در ۲۲۴ صفحه قطع رقعی با قیمت ۲۰ هزار تومان از سوی انتشارات انجمن قلم ایرانیان منتشر شده است.


Page Generated in 0/0057 sec