printlogo


کد خبر: 190568تاریخ: 1397/1/16 00:00
اخبار

حذف الغرافه طارمی را به پرسپولیس نرساند
الغرافه قطر همچون تراکتورسازی تبریز از صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازماند تا شاهد رویارویی طارمی با تیم سابقش پرسپولیس نباشیم. به گزارش مهر، تیم فوتبال الغرافه قطر در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها باز ماند. در گروه A رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، هم‌تیمی‌های مهدی طارمی در الغرافه همچون تراکتورسازی طعم شکست را تجربه کردند تا تکلیف صعودکننده‌های این گروه خیلی زود روشن شود، بنابراین الاهلی عربستان و الجزیره امارات به مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کردند تا حریف پرسپولیس و السد قطر شوند. با این تفاسیر رویارویی مهدی طارمی مقابل پرسپولیس رقم نخواهد خورد.  بازیکنی که در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، تصمیم گرفت پرسپولیس را به مقصد الغرافه ترک کند تا این انتقال، سر و صدای فراوانی را به همراه داشته باشد. برخی هواداران پرسپولیس که از این انتقال ناراضی بودند منتظر صعود الغرافه و احتمال تقابل طارمی با پرسپولیس بودند تا ناراحتی خود را به گوش طارمی برسانند!
 
تبریک باشگاه اماراتی به سعودی‌ها بعد از پیروزی برابر تراکتور
باشگاه اماراتی صعود تیم عربستانی به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا به دنبال پیروزی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی را تبریک گفت. به نقل از الریاضیه، الاهلی عربستان توانست در دیدار برابر تیم فوتبال تراکتورسازی با 2 گل به پیروزی برسد و صعود خود را به دور بعد نهایی کند. باشگاه الجزیره امارات بعد از  صعود تیم سعودی به دور بعد در صفحه رسمی خود نوشت: راهیابی تیم‌مان الاهلی به دور بعد را تبریک می‌گوییم. الجزیره امارات هم با پیروزی‌ای که برابر الغرافه به دست آورد به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کرد تا نماینده قطر که اسنایدر و طارمی را در اختیار دارد از صعود به دور بعد باز ماند.
 
کی‌روش در بین گزینه‌های کامرون!
یک سایت آفریقایی از کارلوس کی‌روش به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی فوتبال کامرون سخن به میان آورد. ‌به نقل از سایت فوتبال آفریقا، تیم‌ملی فوتبال کامرون یکی از جامانده‌های بزرگ جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آفریقاست  و حالا فدراسیون فوتبال این کشور فراخوانی برای آمادگی مربیان برای حضور روی نیمکت مربیگری این تیم داشته که بیش از ۶۰ مربی از جمله ویلی سانیول و کلود ماکلله اعلام آمادگی کرده‌اند و گفته می‌شود کارلوس کی‌روش، سرمربی فعلی تیم‌ملی فوتبال ایران هم یکی از همین گزینه‌هاست.
 
ملایی در رده دوم برترین جودوکاران جهان
در جدیدترین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی جودو، سعید ملایی در رده دوم وزن ۸۱- کیلوگرم جای گرفت. به گزارش ایسنا، در جدیدترین رده‌بندی برترین جودوکاران جهان، سعید ملایی نماینده وزن ۸۱- کیلوگرم ایران با قرار گرفتن در جایگاه دوم جهان بهترین عنوان را کماکان در میان جودوکاران ایران در اختیار دارد. ملایی با ۴۷۵۶ امتیاز و ۹۶ امتیاز کمتر از «خاسان خالمرزایف» روس در رده دوم برترین‌های وزن ۸۱- کیلوگرم جای دارد. از میان دیگر جودوکاران ایران که در میان ۳۰ نفر برتر اوزان مختلف قرار دارند، محمد بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم در رده ۲۱ رنکینگ جهان و جواد محجوب نیز در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم در رده ۲۴ رده‌بندی قرار گرفته‌اند. دیگر جودوکاران ایران در میان ۳۰ نفر برتر اوزان خود جایی ندارند.
 
مغولستان و هند به جای ایران و روسیه در جام‌جهانی آمریکا
برنامه رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۸ در آمریکا مشخص شد. جام جهانی کشتی آزاد با حضور ۸ تیم آمریکا، هند، مغولستان، قزاقستان، ژاپن، گرجستان، آذربایجان و کوبا از روز شنبه ۱۸ فروردین ماه در ایالت آیووای کشور آمریکا آغاز می‌شود. پیش از این قرار بود تیم‌های ایران و روسیه در این رقابت‌ها حاضر شوند که ایران به دلیل مشکلات پیش آمده در فدراسیون  کشتی انصراف خود را از حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد و روسیه نیز به دلیل مشکلات سیاسی موفق به گرفتن ویزا برای حضور در این رقابت‌ها نشد. به این ترتیب تیم‌های مغولستان و هند به جای تیم‌های ایران و روسیه در این رقابت‌ها حاضر شدند.


Page Generated in 0/0054 sec