printlogo


کد خبر: 190595تاریخ: 1397/1/16 00:00
کوتاه و گویا

خلیل قاسمی فلاورجانی، دبیر دومین همایش چشم‌پزشکی بهاره درباره استفاده از نشانگرهای لیزری بویژه با رنگ آبی و سبز، گفت: طی 6 ماه گذشته موارد متعددی از کودکان را داشته‌ایم که بر اثر بازی با لیزر پوینترها و نگاه به نور لیزری، شبکیه آنها سوخته و درنهایت بینایی آنها از بین رفته است.
معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران از احداث بوستان 3 هزار و 100 مترمربعی هورفر در محله ارامنه با هدف افزایش سرانه فضای سبز خبر داد. عباس مافی با تاکید بر اینکه این بوستان تا نیمه نخست سال 97 به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: با توجه به اینکه محله ارامنه  تنها دارای یک بوستان با مساحت 300 مترمربعی است با احداث بوستان جدید هورفر سرانه فضای سبز در این محله افزایش خواهد یافت.
سی‌و‌چهارمین کنگره رادیولوژی ایران از ١١ تا ١٤ اردیبهشت٩٦ در محل همایش‌های میلاد برگزار خواهد شد. در این کنگره علاوه بر سخنرانان داخلی ٤٠ نفر از اساتید برجسته خارجی از ١٤کشور در قالب سخنرانی و ارائه کارگاه‌های عملی شرکت خواهند کرد.
سمپوزیوم دوجانبه‌ ایران و چین در حوزه‌‌ نانوپزشکی و نانوبیوتکنولوژی با حضور تنی چند از پژوهشگران برجسته آکادمی علوم چین از مورخه‌ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0054 sec