printlogo


کد خبر: 190598تاریخ: 1397/1/16 00:00
اخبار

کشف ۳ تن محموله چوب قاچاق
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از کشف ۳ تن محموله چوب قاچاق در ابتدای سال ۹۷ در زنجان خبر داد. خلیل آقاجانلو از کشف 3 تن محموله چوب قاچاق در ایام ابتدایی سال 97 خبر داد و گفت: استان زنجان دارای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار زمین‌های مرتعی، کشاورزی و زراعی است و از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار شامل مراتع و جنگل‌ها است و این زمین‌ها شامل ۲۲ درصد مرتع درجه یک، ۳۷ درصد مرتع درجه ۲ و ۴۱ درصد مرتع درجه 3 است.


رشد ۲۱ درصدی مسافران نوروزی منطقه آزاد ارس
قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر ارس از رشد ۲۱ درصدی آمار مسافران نوروزی در منطقه آزاد ارس خبر داد. یوسف داداش‌زاده گفت: از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ تعداد ۸۷۴ هزار و ۵۰ خودرو به محدوده‌های چهارگانه منطقه آزاد ارس شامل جلفا، نوردوز، خداآفرین و قلی بیگلو وارد شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۲۱ درصدی را نشان می‌دهد. وی افزود: آمار تخمینی ورود مسافر و گردشگر به محدوده‌های چهارگانه ارس اعم از ورود جاده‌ای، ریلی و مرزی ۴ میلیون و ۵۲ هزار و ۷۱۸ نفر است.


تجمع کارگران مقابل فرمانداری میاندورود
کارگران شرکت کشت و صنعت شمال مقابل فرمانداری میاندورود تجمع کردند. به گزارش فارس، صبح دیروز بیش از ۵۰ نفر از کارگران به‌دلیل اخراج از کار جلوی فرمانداری میاندورود تجمع کردند. این کارگران که بنا به اظهارات خودشان بعضی از آنها تا بیش از ۲۰ سال سابقه کار دارند، بدون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای اخراج شده‌اند. بنا به گفته یکی از کارگران این شرکت، در گذشته کارگران این شرکت ۸۰۰ نفر بودند که به‌دلیل تعدیل نیرو به ۱۰۰ نفر رسیده‌اند. بنا به گفته کارگران، دلیل تعطیلی شرکت گران شدن دلار عنوان شد و اینکه تولید برای شرکت مقرون به صرفه نیست.


Page Generated in 0/0048 sec