printlogo


کد خبر: 190606تاریخ: 1397/1/16 00:00
اخبار

با حکم رهبر انقلاب
حجت‌‌الاسلام فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام‌جمعه رشت شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌‌الاسلام آقای حاج شیخ رسول فلاحتی دامت افاضاته
در پی کناره‌گیری جناب حجت‌‌الاسلام والمسلمین آقای قربانی دامت توفیقاته، جنابعالی را که مزین به علم و صلاح و تقوا می‌باشید به نمایندگی خود در استان گیلان و امامت جمعه‌ رشت منصوب می‌کنم. تلاش معنوی و فکری و اجتماعی در میان آن مردم شجاع و انقلابی و کارآزموده، توفیقی بزرگ و فرصتی مغتنم است و انتظار می‌رود که جنابعالی وظایف سنگین نمایندگی و امامت جمعه را در کنار اُنس و سلوک شایسته‌ مردمی بویژه با جوانان مؤمن و پرانگیزه، به نحو احسن به انجام رسانید. مردم رشت و گیلان در گذشته‌ تاریخی و نیز در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی، افتخارات بزرگی آفریده‌اند و هرگونه خدمتی به آن مردم عزیز، خدمت به انقلاب و تاریخ و هویت کشور است و امیدوارم در این راه موفق باشید. لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای قربانی که خود از برجستگان علمی و فرهنگی آن خطه‌ شریف می‌باشند، تشکر و قدردانی کنم.
والسلام علیکم و رحمت‌الله
سیدعلی خامنه‌ای
۱۴ فروردین ۹۷

مطالب نقل‌شده از دیدار محسن هاشمی با رهبری صحت ندارد
یکی از حاضران در دیدار محسن هاشمی با رهبر انقلاب درباره مطالب نقل‌شده از این دیدار گفت: مطالب منتشر شده از این دیدار در برخی رسانه‌های جریان معاند صحت ندارد. وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا درباره مطالب منتشرشده و مرتبط کردن این دیدار با استعفای شهردار تهران، خاطرنشان کرد: به طور اتفاقی اسفند ماه سال گذشته توفیق حضور در نماز ظهر و عصر رهبری را داشتم و آقای محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران پس از نماز دیداری کوتاه و سرپایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت اما هیچ‌یک از مواردی که به‌عنوان محتوای این دیدار منتشر شده، صحت ندارد. وی درباره منشأ انتشار این‌گونه اخبار جعلی، گفت: منبع خبر مزبور، یک کانال تلگرامی با هویت و کارکرد ضدانقلاب است و به‌دنبال آن نیز یکی از محکومان فتنه 88 که در انتشار اخبار دروغ ید طولایی دارد، بر مبنای یک خبر کذب اقدام به تحلیل و در واقع عقده‌گشایی کرده است. وی با اشاره به «پروبال دادن به یک محتوای کذب به‌وسیله عیسی سحرخیز، از محکومان فتنه 88» گفت: «دروغ گوبلزی» یک روش قدیمی و میراث نازیست‌ها یعنی هیتلر و دست راست او گوبلز است. بر اساس این روش، فیک‌نیوزها و سازندگان اخبار جعلی، خبر دروغ را بزرگ و با اعتماد به نفس بیان می‌کنند و سپس آنقدر آن را تکرار می‌کنند تا باورپذیر شود. کار آقای سحرخیز و امثال او نیز از همین جنس است. فرد حاضر در دیدار مزبور اضافه کرد: شهردار و اعضای شورای شهر تهران صراحتاً علت استعفای آقای نجفی را بیماری ایشان اعلام کرده‌اند، البته کار دشمن، دشمنی است و طبیعی است که بر اساس ذات و روش خصمانه خود از هر موقعیتی برای تعرض به انقلاب استفاده کند.

بررسی تهدید‌های اقتصادی تلگرام در جلسه مشترک 2 کمیسیون‌ مجلس
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از جلسه فوق‌العاده کمیسیون‌های «امنیت ملی و سیاست خارجـی» و «اقتصـادی» مجلس برای «بررسی تهدید‌های اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تامین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی» خبر داد. حسین نقوی‌حسینی، نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در گفت‌وگو با میزان، از جلسه فوق‌العاده و مشترک کمیسیون‌های «امنیت ملی و سیاست خارجی» و «اقتصادی» مجلس برای «بررسی تهدید‌های اقتصادی شبکه تلگرام و ضرورت تامین امنیت اطلاعات شخصی افراد در شبکه‌های پیام‌رسان داخلی» در مجلس خبر داد. وی با بیان اینکه این جلسه با هدف بررسی تهدید‌های اقتصادی تلگرام و اهمیت پیام‌رسان‌های داخلی برگزار می‌شود، تاکید کرد: قرار است این جلسه دوشنبه ۲۰ فروردین برگزار شود.  سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورایعالی فضای مجازی از جمله میهمانان این جلسه خواهند بود.
 


Page Generated in 0/0129 sec