printlogo


کد خبر: 190627تاریخ: 1397/1/18 00:00
اخبار

سروش جانشین مسلمان می‌شود؟
آیا سروش رفیعی به پرسپولیس بازمی‌گردد؟ این سؤالی است که بعد از مصاحبه روز گذشته هافبک ایرانی الخور مطرح شده، چرا که سروش در این مصاحبه گفته جز الخور از تیم‌‌های دیگری هم پیشنهاد دارد. حتما در جریان وضعیت محسن مسلمان در پرسپولیس هستید و اینکه او به احتمال زیاد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. خبرآنلاین با اشاره به این موضوع نوشته: «اگر پنجره نقل‌وانتقالات برای سرخپوشان باز شود، بدون شک شاهد خروج نام مسلمان از لیست این تیم خواهیم بود. در آن زمان شاید فضای مذاکره برای بازگرداندن سروش رفیعی نیز باز شود. سروش در چند مصاحبه‌‌‌‌اش بعد از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به باشگاه الخور قطر گفته بود یک روز بازمی‌گردد تا به بازی برای پرسپولیس ادامه دهد و شاید آن روز، چندان هم دور نباشد و خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌کردیم، شماره 7 پرسپولیس دوباره به رفیعی برسد».

تهدید کمیته داوران ایتالیا با بسته‌های گلوله
به نقل از اسکای اسپورت، مارسلو نیکی و دیگر اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایتالیا بسته‌هایی حاوی گلوله در اعتراض به استفاده از سیستم VAR در لیگ این کشور دریافت کرده‌اند. اعتراض‌ها به استفاده از سیستم VAR در فصل جاری لیگ ایتالیا شروع شده و مارسلو نیکو، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کشور روزنامه‌نگاری را که خواهان تیراندازی به داوران شده بود، محکوم کرد. وی حتی خواستار تحقیقات پلیس ایتالیا در این زمینه شد. در ماه مارس گذشته هواداران تیم فوتبال لاتزیو به‌خاطر نارضایتی از سیستم VAR جلوی دفتر اداری فدراسیون فوتبال ایتالیا در شهر رم دست به تجمع اعتراضی زدند. آنها معتقد بودند تیم لاتزیو به خاطر استفاده از این سیستم و اشتباهات داوران 5 پیروزی را از دست داده است. سیستم کمک داور ویدئویی در فصل جاری لیگ‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و جام حذفی انگلیس مورد استفاده قرار گرفته است. فیفا نیز به صورت رسمی استفاده از سیستم VAR در جام‌جهانی 2018 روسیه را مورد تأیید قرار داده است.

ابراهیموویچ: مورینیو با من تنها یک مشکل داشت
مهاجم سوئدی اعلام کرد سرمربی پرتغالی در منچستریونایتد با او تنها یک مشکل داشته است. به گزارش ایسنا و به نقل از آ.اس، زلاتان ابراهیموویچ در آخرین روزهای مارس منچستریونایتد را ترک کرد و به ال‌ای گالکسی پیوست. افراد زیادی چند هفته پیش از این اتفاق به اختلاف مهاجم سوئدی با ژوزه مورینیو اشاره می‌کردند. با این حال بازیکن پیشین یونایتد این قضیه را رد کرد و گفت: تنها مشکل مورینیو با من زمانی بود که باید به من استراحت می‌داد.
ابراهیموویچ در ادامه به تمجید از سرمربی پرتغالی پرداخت و گفت: مورینیو را دوست دارم. او آقای خاص است. دوست دارد پیروز شود. من توانستم در یونایتد موفق عمل کنم. مورینیو باعث شد در آنجا احساس راحتی کنم. او مسؤولیت‌‌های زیادی به من داد. مهاجم سوئدی در پایان برای تیم پیشین خود آرزوی موفقیت کرد و افزود: یونایتد تاکنون خوب کار کرده است. امیدوارم فاتح FA کاپ شود.

سقوط دوباره بسکتبال ایران در رده‎بندی فدراسیون جهانی
بسکتبال ایران در جدیدترین رده‎بندی منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی (فیبا) دوباره با سقوط مواجه شد. تیم‌ملی بسکتبال ایران که بعد از پایان کارش در پنجره نخست رقابت‌‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین با سقوط مواجه شده بود، در رده‌‌‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی مجدد سقوط داشته است. این‌بار بسکتبال ایران از رده بیست‌وسوم به رده بیست‌وچهارم سقوط کرده است. در رده‌‌‌بندی گذشته هم بسکتبال ایران یک پله سقوط داشت. با وجود سقوط متوالی بسکتبال ایران در رده‌‌‌بندی جهانی، تیم‌ملی کشورمان همچنان در میان تیم‌‌های قاره آسیا، در جایگاه نخست قرار دارد. در رده‌‌‌بندی جدید فدراسیون جهانی بسکتبال، آمریکا صدرنشین است.


Page Generated in 0/0059 sec