printlogo


کد خبر: 190644تاریخ: 1397/1/18 00:00
اخبار

خرید بیش از ۳ هزار تن گوجه‌فرنگی طرح حمایتی در میناب
رئیس اداره تعاون روستایی میناب گفت: از زمان آغاز طرح خرید حمایتی گوجه‌فرنگی در شهرستان میناب بالغ بر ۳ هزار و ۴۰۶ تن گوجه‌فرنگی خریداری شده است. مصیب رمضانی تصریح کرد: هر کیلو گوجه‌فرنگی طرح حمایت، از کشاورزان به مبلغ ۳۷۰ تومان خریداری می‌شود. وی عمده خرید را در بخش توکهور-هشتبندی عنوان کرد و گفت: از این میزان ۲ هزار و ۶۸۵ تن در هشتبندی و ۷۱۵ تن در دهستان کریان خریداری شده است. رمضانی افزود: این طرح تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد.


بازدید نوروزی از مراکز غیردولتی بهزیستی مازندران
مدیرکل بهزیستی مازندران و معاونان امور اجتماعی و توانبخشی از مراکز شبانه‌روزی غیردولتی بهزیستی این استان بازدید کردند. در نخستین ‌روز از ایام نوروز 97 دکتر آرام، با حضور در مرکز نگهداری کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست صفایی در شهرستان ساری، نوروز را به همه پرسنل و کودکان این مرکز تبریک گفت. همچنین در همین روز وحید حسین‌زاده معاون امور اجتماعی، از مرکز امام سجاد و مرکز توانبخشی فجر آمل، مرکز خانه کودک رویش سبز تنکابن و قلندری معاون امور توانبخشی بهزیستی مازندران از مرکز توانبخشی معلولان ذهنی شهید هاشمی‌نژاد و مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان مروارید بهشهر بازدید کردند.


تجهیز بانک آینده به ارائه خدمات بانکی ویژه روشندلان
در آستانه سال نو و همزمان با عید نوروز، بانک آینده، 3 شعبه دیگر از مجموعه شعب خود را در شهرهای اصفهان (شعبه سی‌و‌سه پل 1103)، شیراز (شعبه ملاصدرا 5218) و مشهد (شعبه مرکزی 1004) به سامانه خدمات بانکی ویژه روشندلان تجهیز کرد. این سامانه، این امکان را فراهم می‌آورد تا روشندلان گرامی به‌‎صورت مستقل، امور بانکی خود مانند افتتاح حساب، انتقال وجه، واریز مبالغ و... را انجام دهند.


Page Generated in 0/0051 sec