printlogo


کد خبر: 190718تاریخ: 1397/1/19 00:00
اخبار

پروژه بعدی سازندگان پایتخت چیست؟
سریال «سنگ‌پا» به کارگردانی سیروس مقدم این روزها در مرحله نگارش قرار دارد. به گزارش فارس، سریال «سنگ‌پا» با طراحی محسن تنابنده، نویسندگی خشایار الوند و به کارگردانی سیروس مقدم همچنان در مرحله نگارش قرار دارد. گروه تولید منتظرند پیشروی نگارش متن‌ها به حد قابل قبولی برسد تا نتیجه نهایی برای این سریال مشخص شود. یکی از سختی‌های تولید این پروژه قصه سخت آن است. در این سریال یک نفر باید 7 شخصیت را بازی کند و 7 قصه در شرایط کاملا متفاوت دارد. همچنین «سنگ‌پا» به طور غیرمستقیم به موضوع موجودات ماورایی می‌پردازد و به انسان‌هایی اشاره دارد که در شرایطی قرار می‌گیرند و از طریق یک سنگ‌پا دنیاهای‌شان تغییر می‌کند. در «سنگ‌پا» بنا به فراخور قصه، باید مجسمه تمام بازیگران ساخته شود که آنها جان گرفته و زنده می‌شوند و همین موضوع شرایط تولید را دشوار کرده است.


پنجمین شب طنز انقلاب با چاشنی رونمایی از یک مستند جنجالی
پنجمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز» همزمان با روز ملی فناوری هسته‌ای برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، پنجمین شب طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز»، همراه با برنامه‌های شاد و مفرح با حضور چهره‌ها و شاعران طنز جبهه انقلاب در بخش‌های مختلف از جمله نثر و شعرخوانی طنز، استندآپ کمدی، نمایشنامه‌خوانی و اجرای موسیقی و ترانه طنز برگزار می‌شود. همچنین رونمایی از مستند «زمستان یورت» به کارگردانی میلادمیرزاباقری که درباره زندگی کارگران معدن زمستان یورت و پرداختن به مشکلات و دغدغه‌های آنان است، از جمله برنامه‌های این مراسم است. این برنامه دوشنبه، 20 فروردین‌ماه از ساعت 16 در محل تالار اجتماعات حسینیه هنر واقع در میدان انقلاب، خیابان 16 آذر، پلاک 60 از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.


«ترمیناتور» جدید در مسیر اکران
کمپانی فیلمسازی «پارامونت» تاریخ اکران جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «ترمیناتور» را به نوامبر ۲۰۱۸ تغییر داد. به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، این فیلم که هنوز عنوانی برای آن در نظر گرفته نشده به کارگردانی «تیم میلر» ساخته می‌شود و «جیمز کامرون» برای نخستین‌بار پس از سال ۱۹۹۱ و ساخت فیلم «ترمیناتور ۲: روز داوری»، در یکی از فیلم‌های این مجموعه سهیم خواهد بود. فیلم جدید «ترمیناتور» پیش از این قرار بود ۲۶ جولای ۲۰۱۹ اکران شود اما زمان اکران جدید این فیلم ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ اعلام شده است. «جیمز کمرون» در سال ۱۹۸۴ با ساخت فیلم «ترمیناتور» توانست «آرنولد شوارتزنگر»، قهرمان پرورش‌اندام اتریشی را به یک سوپراستار هالیوودی تبدیل کند و در سال ۱۹۹۱ نیز با ساخت قسمت دوم با عنوان «ترمیناتور ۲: روز داوری» این فیلم را به یک مجموعه موفق هالیوودی تبدیل و عنوان کرد داستان خود را در قالب این دو قسمت تمام کرده است.  

تهدیدی جدی برای جشنواره فیلم کن
رویارویی جشنواره فیلم کن و شرکت نتفلیکس به مرحله جدیدی وارد شد. به‌گزارش خبرآنلاین، نتفلیکس تهدید کرد دیگر هیچ یک از محصولاتش را به جشنواره کن نخواهد فرستاد. این تهدید در نتیجه سخنان ماه گذشته تیری فرمو، مدیر هنری جشنواره کن است که گفته بود دیگر هیچ یک از فیلم‌های نتفلیکس را در بخش رقابت اصلی نمایش نخواهد داد. البته تهدید نتفلیکس تا اعلام رسمی فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی هفتادویکمین دوره جشنواره فیلم کن عملی نخواهد شد. فهرست فیلم‌های حاضر در بخش رقابتی کن ۱۲ آوریل مصادف با ۲۳ فروردین به صورت رسمی اعلام خواهد شد. چنانچه تهدید نتفلیکس عملی شود و فیلم‌های این کمپانی از کن خارج شوند، جای بسیاری از آثار مطرح در معتبرترین جشنواره سینمایی جهان خالی خواهد ماند. محصولات نتفلیکس در پیش‌بینی‌ها درباره فیلم‌های حاضر در این دوره از جشنواره کن نقش پررنگی دارند هر چند مشخص نیست چه فیلم‌هایی درخواست حضور در جشنواره را ارائه کرده‌اند.


Page Generated in 0/0062 sec