printlogo


کد خبر: 190719تاریخ: 1397/1/19 00:00
اخبار

۵۰۰ سانس فوق‌العاده برای «به وقت شام» تا پایان تعطیلات
سانس‌های فوق‌العاده فیلم «به وقت شام» جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا تا پایان تعطیلات به ۵۰۰ سانس رسید. به گزارش فارس، فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا بعد از 3 هفته اکران همچنان مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است و ظرف تعطیلات نوروزی توانست سانس‌های فوق‌العاده خود را به عدد 500 برساند. این فیلم سینمایی در حالی به اکران خود در سینماهای سراسر کشور ادامه می‌دهد که فروش آن در آستانه ورود به 6 میلیارد تومان است. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند، به همراه آنها جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند. به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی، جدیدترین محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و موفق به دریافت 3 سیمرغ بهترین کارگردانی، بهترین صداگذاری و بهترین موسیقی متن شد.


تجدید چاپ خاطرات «حر» مدافعان حرم برای بار سوم
کتاب خاطرات شهید مجید قربانخانی که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده برای سومین مرتبه تجدید چاپ شد. به گزارش «وطن امروز»، کتاب «مجید بربری» شامل خاطرات شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در کمتر از 20 روز به چاپ سوم رسید. این کتاب در برگیرنده خاطرات شهید مدافع حرم مجید قربانخانی است و توسط کبری خدابخش دهقی نوشته شده است. شخصیت چندوجهی شهید مجید قربانخانی باعث استقبال خوانندگان از این کتاب شده است. این شهید را باید «حر» مدافعان حرم نامید، چرا که وی تا یک سال قبل از شهادت، مسیر زندگی‌اش روند دیگری را طی می‌کرده ولی مسائل و ارتباطاتی باعث تغییر مسیر زندگی وی می‌شود و در نهایت در خان‌طومان آسمانی شده است. کتاب «مجید بربری» خاطرات شهید مدافع حرم مجید قربانخانی در چاپ سوم با قیمت 10 هزار تومان از سوی نشر دارخوین منتشر شده است. شمارگان این کتاب در هر چاپ 2 هزار نسخه بوده است.


تازه‌ترین خبرها از جایزه بین‌المللی «باروت خیس»
در اردوهای راهیان نور نوروزی امسال در مناطق جنوب کشور بیش از 120هزار نفر در رأی‌گیری جایزه بین‌المللی باروت خیس شرکت کردند. به گزارش روابط عمومی ششمین دوره جایزه بین‌المللی باروت خیس، صندوق‌های رأی حضوری برای شرکت در انتخابات مردمی جایزه باروت خیس امسال از روزهای ابتدایی حرکت کاروان‌ها به مناطق جنگی جنوب کشور مستقر بوده و در طول این مدت بیش از 120 هزار رأی به صندوق‌ها ریخته شده است. این استقبال گسترده در حالی انجام شده است که پیش از این نیز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نیز تنها در تهران بیش از 200 هزار نفر در رأی‌گیری شرکت کرده بودند. بنا بر آمارهای دریافتی از انتخابات حضوری و الکترونیکی جایزه باروت خیس تاکنون بیش از یک‌میلیون نفر در این رأی‌گیری شرکت کرده‌اند. جایزه بین‌المللی باروت خیس هر ساله به منفورترین شخصیت سال تعلق می‌گیرد. 5 دوره از آن برگزار شده و جایزه باروت خیس ۲۰۱۷ به رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ تعلق گرفت. امسال نیز ستاد مردمی جشنواره بنا دارد از بین 3 کاندیدای راه‌یافته به مرحله نهایی، بر اساس آرای مردمی یک نفر را به عنوان منفورترین چهره جهان برگزیند که گزینه‌های راه یافته عبارتند از: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی و نیکی هیلی سفیر ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل متحد. گفتنی است، اختتامیه این جایزه بین‌المللی در 5 اردیبهشت‌ماه سالروز شکست کودتای نظامی آمریکا در طبس و در مکان یادبود این حادثه برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0061 sec